Πανελλαδική μέρα δράσης για την υγεία και την αξιοπρέπεια του λαού, Σαβ. 22/1, 12μ, άγαλμα Βενιζέλου

30.5.17

Παρεμβάσεις δημοσίου: ΔΗΣΥΠ και ΑΕΕΚΕ/ ΕΑΕΚ επιμένουν στον κυβερνητικό συνδικαλισμό και για την προσχολική αγωγή - ΔΑΚΕ και ΑΝΑΤΡΟΠΗ από κοντά

ΔΗΣΥΠ και ΑΕΕΚΕ/ ΕΑΕΚ επιμένουν στον κυβερνητικό συνδικαλισμό και για την προσχολική αγωγή - ΔΑΚΕ και ΑΝΑΤΡΟΠΗ από κοντά

"Δε λεν κουβέντα, κρατάν κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα"

Μετά από την αποκάλυψη των Παρεμβάσεων για τη στάση των παρατάξεων στην ΕΕ της ΑΔΕΔΥ, η ΔΗΣΥΠ και η ΑΕΕΚΕ/ΕΑΕΚ προσπάθησαν με ανακοινώσεις τους και την αλλαγή στάσης στην ΑΔΕΔΥ να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις στους συναδέλφους και να θολώσουν τα νερά για την πολιτική τους.
Η ΔΗΣΥΠ (πρώην επίσημη κυβερνητική παράταξη) προσπάθησε να καλύψει την ευθύνη της για την ΜΗ ΑΠΟΦΑΣΗ της ΑΔΕΔΥ και την αναβολή για νέα συζήτηση (θυμίζουμε ότι η αναβολή προήλθε μετά από πρότασή της στην ΕΕ) και επανέφερε την αρχική της πρόταση για να υιοθετηθεί ως απόφαση, χωρίς ν αλλάξει ούτε ένα "και" από την προηγούμενη συζήτηση και κριτική που της έγινε στην ΕΕ.
Η ΑΕΕΚΕ/ΕΑΕΚ (νυν επίσημη κυβερνητική παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ) προσπάθησε να καλύψει την ΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ πρότασης (ούτε καν κειμένου θέσεων) και κατέθεσε μια πρόταση πανομοιότυπη με τη ΔΗΣΥΠ, με ελάχιστες διαφορές δευτερεύουσας σημασίας.
Τα δύο κείμενα που κατατέθηκαν επιβεβαιώνουν ότι ενώ γράφουν και να καταγγέλλουν ό,τι θέλουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν πρόκειται για τις αποφάσεις είναι αποφασισμένοι να ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ διευκολύνοντας τα σχέδια της με απροκάλυπτο ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ.

Αν είμαστε υπερβολικοί ας μας εξηγήσουν γιατί:
·        Την ώρα που το Υπουργείο Παιδείας κοροϊδεύει ανοιχτά τους εκπαιδευτικούς και την κοινωνία και παραπέμπει τη δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή μετά από 3 χρόνια "αν εκτιμηθεί η αναγκη..." (3τές πρόγραμμα για την εκπαίδευση) οι δύο παρατάξεις ΔΕ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ και αρνούνται να το καταγγείλουν στην απόφαση της ΑΔΕΔΥ;
·        Όταν ο πρωθυπουργός δηλώνει πως, όταν θεσμοθετήσουν τη 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή, θα δώσουν στο γονέα το "δικαίωμα επιλογής" για το πού θα φοιτήσει το παιδί του, γιατί δεν καταγγέλλουν στο κείμενο τους ότι η κυβέρνηση προετοιμάζει την θεσμοθέτησή της με διατήρηση της λειτουργίας τμημάτων νηπιαγωγείου στους βρεφονηπιακούς;
·        Γιατί δε θέλουν μια απόφαση της ΑΔΕΔΥ που να μην αφήνει παράθυρο στο Υπουργείο Παιδείας για αυτό;
·        Γιατί δεν βάζουν στο κείμενο τους το ξεκάθαρο αίτημα:  Ακύρωση οποιασδήποτε προσπάθειας υπαγωγής των νηπιαγωγείων στους Δήμους και όλες οι δομές της τυπικής υποχρεωτικής εκπαίδευσης αποκλειστικά στο Υπ. Παιδείας;
·        Γιατί αρνούνται να αποκαλύψουν και να αντιπαλέψουν ότι το Υπ. Παιδείας έχει δεσμευτεί στο νέο Μνημόνιο να εφαρμόσει τις κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και τις ΕΕ που ανάμεσα στα άλλα ζητάνε να περάσει η εκπαίδευση στην περιφέρεια και τους Δήμους;

·        Γιατί αρνούνται να καταγγείλουν τα κουπόνια/vouchers και τα τροφεία/δίδακτρα που κινδυνεύουμε να περάσουν από την "πίσω πόρτα" σε κομμάτι της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (το νηπιαγωγείο) και όταν ο Υπ. Παιδείας έχει δηλώσει ευθέως στην κινητοποίηση των αναπληρωτών ειδικής αγωγής στο Υπουργείο (5 Απρίλη για όσους έχουν κοντή μνήμη) ότι η τρόικα τους πιέζει για voucher και δίδακτρα συνολικά;
·        Γιατί αλλάζουν το αίτημα που ψήφισαν και οι ίδιοι πέρσι στο συνέδριο της ΔΟΕ για "Ενιαία δημόσια δωρεάν δεκατετράχρονη εκπαίδευση με ενιαίο 12χρονο δημόσιο δωρεάν υποχρεωτικό σχολείο και δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή και εκπαίδευση για όλα τα παιδιά 4 έως 6 στο δημόσιο Νηπιαγωγείο" και υιοθετούν στη θέση του την εξαγγελία της κυβέρνησης για "ενιαία 14χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, με δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή"; Άλλαξε κάτι από τα περσινά δεδομενα  ή αυτό βολεύει την κυβέρνηση;
·        Γιατί εξαφανίζουν το ενιαίο 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο διευκολύνοντας το Υπ. Παιδείας να κάνει ότι θέλει εντείνοντας τους διαχωρισμούς και τους εξεταστικούς φραγμούς στο νέο αριστοκρατικό Λύκειο, την τεχνική εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη μαθητεία ;

Η ΑΔΕΔΥ οφείλει να εκπροσωπεί τα συμφέροντα όλων των εργαζόμενων στο δημόσιο και τις λαϊκές ανάγκες και πρέπει να ενώνει τους αγώνες των εργαζόμενων. Γι' αυτό οφείλει να υπερασπίζεται όλους τους εργαζόμενους και στην εκπαίδευση και στους Δήμους.
·         Γιατί δεν διαμορφώνουν τα αιτήματα που θα υπερασπίζονται τους εργαζόμενους και τα παιδιά τόσο για το Νηπιαγωγείο όσο και για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς;
·         Δεν καταλαβαίνουν ότι αν η ΑΔΕΔΥ δεν οριοθετήσει απολύτως τους χώρους και την ευθύνη και για ποιες ηλικίες θα αφήνει το Υπουργείο να "κάνει παιχνίδι" με όλους και να επικαλείται ότι το ψάχνει και πιέζεται σε κάθε κατεύθυνση;
·         Αν δεν προβάλουν ένα πλαίσιο διεκδίκησης για την υπεράσπιση της εργασίας και των δικαιωμάτων και των βρεφονηπιοκόμων, που δε θα έρχεται σε αντίθεση με αυτό των νηπιαγωγών, τότε επιτρέπουν σε κάθε συντεχνιακή φωνή να καταστροφολογεί ότι, με την ικανοποίηση του αιτήματος της 2χρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής, οδηγούνται σε χιλιάδες απολύσεις και το Υπουργείο να "κάνει το ευαίσθητο" και το "πονετικό" για τους εργαζόμενους και γι αυτό να μην προχωράει στη θεσμοθέτηση(;)

Φυσικά με άλλο τρόπο είτε με τη διγλωσσία (ΔΑΚΕ) είτε με την συντεχνιακή τοποθέτηση (ΑΝΑΤΡΟΠΗ) διευκολύνουν την κυβέρνηση και άλλες δυνάμεις.

Οφείλουν να ξεκαθαρίσουν τη στάση τους για ενιαία τοποθέτηση στην εκπαίδευση και στους ΟΤΑ, τόσο το ΜΕΤΑ όσο και το ΠΑΜΕ.   

Είναι αυτονόητο ότι κείμενα που είτε έχουν υποδειχθεί απ ευθείας από το Υπουργείο Παιδείας είτε το διευκολύνουν απολύτως στην πολιτική του και ανοίγουν επικίνδυνους δρόμους για τα συμφέροντα των εργαζόμενων και της κοινωνίας ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ.

Καταθέτουμε πρόταση για απόφαση της ΑΔΕΔΥ συμπληρωμένη με τα αναγκαία για την περίοδο στοιχεία και καλούμε τις παρατάξεις να την ψηφίσουν.

30/5/2017

Δήλωση των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων


στην ΕΕ της ΑΔΕΔΥ Κώστα Τουλγαρίδη και Στάθη Γκότση