Πανελλαδική μέρα δράσης για την υγεία και την αξιοπρέπεια του λαού, Σαβ. 22/1, 12μ, άγαλμα Βενιζέλου

31.10.18

Αγων. Παρεμβάσεις-ΑΡΚ-Συνεργαζόμενοι: Διακήρυξη και ψηφοδέλτιο εκλογών ΠΥΣΔΕ Δυτ. Θεσ/νίκης-ΑΠΥΣΔΕ Κ. Μακεδονίας 2018

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση
Συνεργαζόμενοι

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ

Δεν υποχωρούμε! Δεν συναινούμε! Αγωνιζόμαστε!
  • Ήρθε η ώρα να αποκαθηλώσουμε τους κυβερνητικούς αιρετούς
  • Με τα σωματεία μας υπερασπίζουμε την εργασία μας και το δημόσιο σχολείο
  • Πάλη ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ
  • Με αιρετούς αγωνιστές και συντονισμό των ΕΛΜΕ παρεμβαίνουμε μαχητικά στα Υ.Σ.
Αριστερά συνδικαλιστικά σχήματα και ανένταχτοι συνάδελφοι συμφωνήσαμε για κοινή κάθοδο στις εκλογές στα Υ.Σ. και απευθύνουμε πρόσκληση στήριξης στα αγωνιστικά ψηφοδέλτια που συγκροτήσαμε. Οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια διεξάγονται σε μια περίοδο που το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η κατάφωρη παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Είναι επιτακτική η ανάγκη να παρέμβουν τα σωματεία μας, οι ΕΛΜΕ, να αναδείξουμε αιρετούς όχι κυβερνητικούς εντολοδόχους, αλλά αιρετούς που θα υπερασπίζονται τα δικαιώματά μας και το δημόσιο σχολείο.

Νέα κανονικότητα ονομάζουν τη συνέχιση της αντιλαϊκής πολιτικής 

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ υλοποιεί τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις πιστή στα δεσμά του Ευρωπαϊκού Συμφώνου Σταθερότητας, της ΕΕ, του ΟΟΣΑ και του ΝΑΤΟ. Η νέα κανονικότητα περιγράφεται με συντάξεις μειούμενες, χωρίς 13ο και 14ο μισθό για το δημόσιο τομέα, με ΕΝΦΙΑ, χαράτσια και συνεχή μείωση του αφορολόγητου ορίου, απλήρωτη και ελαστική εργασία, με μετανάστευση για τους νέους, ιδιωτικοποιήσεις και ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου, πλειστηριασμούς κατοικίας-λαϊκής περιουσίας, χρέη, παιδεία και υγεία για λίγους. Απαιτεί αιματηρά πλεονάσματα και να ζούμε από τα ψίχουλα που θα πέφτουν από το τραπέζι. Όμως δε βάζει ποτέ σε διαπραγμάτευση τη συνεχή μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων, την απαλλαγή εργοδοτών από ασφαλιστικές εισφορές, τη γιγαντιαία αύξηση των πολεμικών δαπανών και τη δημιουργία νέων βάσεων στα πλαίσια των πολεμικών σχεδιασμών του ΝΑΤΟ στην περιοχή. Σε αυτή την κανονικότητα, που τραβά τουλάχιστον μέχρι το 2060 συμφωνούν και ΝΔ – ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ – Λεβέντης, Χ-Α.

Στο στόχαστρο δημόσιο σχολείο, εκπαιδευτικοί και μαθητές

Οι αντιδραστικές, ταξικές αναδιαρθρώσεις σε δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση συνεχίζονται. Ο ΟΟΣΑ εξωραΐζεται, η κουλτούρα της αξιολόγησης γίνεται στρατηγικός στόχος. Το Λύκειο εξελίσσεται σε εξεταστικό κέντρο, στη τριτοβάθμια εκπαίδευση τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή αυξάνονται ενώ θα έπρεπε να είναι δωρεάν για ολους και επαγγελματικά δικαιώματα αμφισβητούνται συνεχώς. Πολλοί μαθητές «σπρώχνονται» στην άτυπη εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη μαθητεία. Ακόμη περικοπές, συγχωνεύσεις τμημάτων, μετακινήσεις εκπαιδευτικών, «ολιγομελή», υπερπληθώρα μαθητών στα τμήματα. Ο φτηνός και υποταγμένος εργαζόμενος είναι ο στόχος του «μεταμνημονιακού σχολείου» για αυτό θέλουν τους εκπαιδευτικούς να τους μετατρέψουν απλά σε διεκπεραιωτές ύλης, να σπάσουν τις συλλογικές δράσεις μας, να υποδαυλίσουν μικρούς εμφύλιους (σύγκρουση ειδικοτήτων, προσοντολόγιο διορισμού, ανταγωνισμό σχολείων, κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, κ.ά.).

Η ηγεσία της ΟΛΜΕ είναι εκκωφαντικά απούσα
Οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού (ΔΑΚΕ – ΣΥΝΕΚ – ΠΕΚ) στην ΟΛΜΕ απορρίπτουν όλες τις προτάσεις για αγωνιστικό σχεδιασμό για τα άμεσα προβλήματα: Θεωρούν λαϊκισμό τον ουσιαστικό αγώνα για τα ολιγομελή, έλλειψη πνεύματος διαλόγου την απαίτηση απόσυρσης των εξαγγελιών Γαβρόγλου για το Λύκειο, αδιανόητη την οργάνωση της απεργίας – αποχής για την αξιολόγηση, προτείνουν προσοντολόγιο για τους διορισμούς! Απέρριψαν όλα τα αιτήματα – διεκδικήσεις και μορφές πάλης που απαντάνε στην επίθεση και ροκάνισαν το χρόνο με συνεδριάσεις επί συνεδριάσεων για τη διαμόρφωση εισήγησης , μία και κάθε βδομάδα από τότε που άνοιξαν τα σχολεία. Ενέκριναν Γ.Σ. όταν πλέον μίλησε η γνωστή ΑΔΕΔΥ, δηλώνοντας τη συμφωνία τους σε μία 24ωρη πανεργατική απεργία με αναμονή απόφασης της ΓΣΕΕ! Αποτελούν πλέον σταθερό κυβερνητικό μέτωπο και αρνούνται επίμονα να υπάρχει και η παραμικρή κριτική στα κυβερνητικά αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Ποτέ άλλοτε δεν υπήρξε τόσο μεγάλη σύμπνοια στάσης των τριών δυνάμεων στην ακύρωση τελικά του ρόλου της Ομοσπονδίας. Ευθύνες για αυτή την κατάσταση στην ΟΛΜΕ έχει και το ΠΑΜΕ που αντιμετωπίζει τον αγωνιστικό σχεδιασμό επετειακά στα πλαίσια μιας 24ωρης απεργίας – διαμαρτυρίας για αυτό πάντα προτάσσει τις 24ωρες απεργίες με την ΑΔΕΔΥ – ΓΣΕΕ, διατηρώντας μόνο το δικαίωμα της ξεχωριστής συγκέντρωσης με βασικό στόχο την κομματική επένδυση.
Μόνος δρόμος, να ξαναβγούμε στους δρόμους 

Απέναντι στην εκπαιδευτική οπισθοδρόμηση να αντιτάξουμε τα σωματεία, τους αγώνες μας. Επαναφέρουμε αιτήματα αιχμής του κλάδου για αξιοπρεπείς μισθούς και συντάξεις με αυξήσεις τώρα, για πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας, για μαζικούς διορισμούς και μονιμοποίηση των αναπληρωτών, για το ενιαίο δωδεκάχρονο με όλα τα παιδιά στο σχολείο και όλους τους εκπαιδευτικούς,. Πάλη για ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης – ΕΕ – ΟΟΣΑ και κατάργηση των μνημονίων.
Οι μαζικές κινητοποιήσεις στη ΔΕΘ και οι αγώνες για την αποτροπή πλειστηριασμού σπιτιών στη Θεσσαλονίκη είναι μια ελπιδοφόρα εξέλιξη για τους εργαζόμενους και το κίνημα. Συνεχίζουμε το δρόμο του ανυποχώρητου παρατεταμένου πολύμορφου αγώνα διαρκείας που θα φτάσει μέχρι το τέλος της χρονιάς, στις πανελλαδικές εξετάσεις. Θα περιλαμβάνει πολύμορφες μορφές δράσης που θα εναλλάσσονται και θα καθορίζονται από τις Γενικές Συνελεύσεις. Επιδιώκουμε ο αγώνας να πάρει πανεκπαιδευτικά χαρακτηριστικά με τη συμμετοχή δασκάλων, μαθητών, γονιών και φοιτητών. Αναδεικνύουμε τον συντονισμό των πρωτοβάθμιων σωματείων.

ΠΥΣΔΕ–ΑΠΥΣΔΕ– ΚΥΣΔΕ:
μηχανισμοί πελατειακών σχέσεων και οι κυβερνητικοί αιρετοί γρανάζι τους

Η σημερινή κυβέρνηση για να προωθήσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική της άλλαξε τα διορισμένα μέλη στα Υ.Σ., δεν υλοποίησε την υπόσχεσή της για τρίτο αιρετό, διατήρησε την αυταρχική δομή διοίκησης των περιφερειακών Διευθύνσεων, δεν επανέφερε τις περιοχές μετάθεσης, δεν κατάργησε το απόρρητο, δεν έδωσε οργανικές θέσεις για όλους, διατήρησε το απαράδεκτο καθεστώς των πλασματικά πλεοναζόντων, δεν έδωσε την αποκλειστική αρμοδιότητα επιλογής των διευθυντών στους συλλόγους, κ.ά.
Χιλιάδες συνεχίζουν να είναι οι αποσπασμένοι στα γραφεία, στο υπουργείο, στα βουλευτικά και κάθε είδους γραφεία, σε αμειβόμενες επιτροπές χωρίς κριτήρια, τα βολέματα και οι εξυπηρετήσεις. Χιλιάδες οι καθηγητές που είναι χωρίς οργανική θέση στο έλεος των αυθαιρεσιών των διοικήσεων. Όλα αυτά καλλιεργούν την ανασφάλεια και υπονομεύουν τη συλλογική δράση. Είναι χαρακτηριστικά ορισμένα πρόσφατα παραδείγματα για τη στάση του Υπουργείου των Διευθυντών Δ.Ε. και Περιφέρειας, καθώς και του ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ και την έκταση των αυθαιρεσιών :
  • Το Υπουργείο Παιδείας φέτος παραβίασε κάθε έννοια τήρησης κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας στις προσλήψεις των αναπληρωτών. Έκρυψε ολόκληρες λίστες κενών στην Ειδική Αγωγή (Α Θεσσαλονίκης, Πειραιάς, Ρέθυμνο) και τα κάλυψε στη συνέχεια στη β΄ φάση με επιλεκτικό τρόπο ((από τα 101 κενά τα 50 ήταν στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, στον Πειραιά και στο Ρέθυμνο).
  • Η ΔΔΕ, το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι αιρετοί για άλλη μια φορά απέκρυψαν 34 κενά Ειδικής Αγωγής τα οποία αναγκάστηκαν να κοινοποιήσουν μετά από διαμαρτυρίες των ΕΛΜΕ και αναπληρωτών.
  • H ΔΔΕ, το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και η Περιφερειακή Διεύθυνση με τη μέθοδο των «πλεοναζόντων» μετακίνησαν 5 εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ02 στην Ανατολική, παρακάμπτοντας τη διαδικασία των αποσπάσεων μέσω ΠΥΣΔΕ.
  • Την Πέμπτη 27/09 ζητήθηκε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης να γίνουν αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων) μέσα σε τρεις ώρες.
  • Το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσ/νίκης συνεχίζει να τοποθετεί συναδέλφους για συμπλήρωση ωραρίου χωρίς να τηρεί τα αναγκαία κριτήρια διαφάνειας που είναι κοινοποίηση των κενών και αιτήσεις των συναδέλφων.
Οι αιρετοί της ΔΑΚΕ και των ΣΥΝΕΚ, καθώς και η ΠΕΚ διαιωνίζουν την απαράδεκτη πρακτική των εξυπηρετήσεων. Δεν έβγαλαν ποτέ καμία ανακοίνωση για τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων. Στα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ για να συγκαλύπτουν τους αιρετούς καταψηφίζουν τις καταγγελίες των Παρεμβάσεων για τις αυθαιρεσίες του ΠΥΣΔΕ. Οι αιρετοί των ΣΥΝΕΚ αφομοιώθηκαν πλέον στο ρόλο αιρετών του κυβερνητικού συνδικαλισμού στα πρότυπα των αιρετών της ΔΑΚΕ με βεβαρυμμένο παρελθόν στις εξυπηρετήσεις και λειτουργούν ως εκπρόσωποι του υπουργείου και της διοίκησης. Οι αιρετοί τους πλέον έχουν σφιχταγκαλιαστεί με τα Υπηρεσιακά Συμβούλια σε τέτοιο σημείο που το ίδιο μέλος τους είναι την ίδια στιγμή τακτικό μέλος στο ΠΥΣΔΕ και στο ΑΠΥΣΔΕ και αναπληρωματικό μέλος στο ΚΥΣΔΕ. Οι εκλογές για τα Υ.Σ. είναι οι μοναδικές χωρίς απολογισμό των αιρετών!
Μεγάλες ευθύνες όμως για την απαράδεκτη πρακτική των εξυπηρετήσεων στις τοποθετήσεις του ΠΥΣΔΕ έχει και το ΠΑΜΕ που και αυτό αρνείται να καταγγέλλεται το ΠΥΣΔΕ για τις αυθαιρεσίες του (απόκρυψη κενών στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών ειδικής αγωγής, παράτυπες μετακινήσεις στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, υποβολή αιτήσεων για ΔΥΕΠ, κ.ά.)

Μόνο η μαζική παρουσία του κινήματος θα αλλάξει το τοπίο!
Διεκδικούμε την εκλογή αιρετών στα ΠΥΣΔΕ Δυτικής και Ανατολικής και στο ΑΠΥΣΔΕ Κεντρική Μακεδονίας

Δεν έχουμε αυταπάτες για το ρόλο που διαδραματίζουν τα Υ.Σ. Δεν μπορούμε, όμως, να αφήνουμε χιλιάδες καθηγητές στο έλεος των διοικήσεων και οι Υπηρεσιακές τους Μεταβολές να ρυθμίζονται κατά το δοκούν. Οι μόνοι που μπορούν να αντιπαρατεθούν σε αυτή την κατάσταση είναι τα σωματεία μας, οι ΕΛΜΕ. Με αγωνιστική εκπροσώπηση που θα στηρίζεται στο κίνημα, με ιδέες, σχέδιο, με αντίλογο, με ονομαστική δημοσιοποίηση των αυθαιρεσιών, με κριτήρια παντού και στα πάντα και ενεργοποίηση των καθηγητών να αναζωογονήσουμε αγωνιστικές διαθέσεις και να φέρουμε αποτελέσματα.
Διεκδικούμε την ψήφο των συναδέλφων πιστεύοντας ότι η ανάδειξή μας στη θέση του αιρετού θα ανταποκριθεί στη θέλησή τους:
  • να μην αφομοιωθούμε από τη λογική της διοίκησης και τη «γοητεία» της εξουσίας.
  • το κάθε πρόβλημα των συναδέλφων που εμπλέκεται στις διαδικασίες των Υπηρεσιακών Συμβουλίων από ατομικό να το μετατρέψουμε σε συλλογικό.
  • να σπάσει το άβατο που καθιέρωσαν για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια οι φιλοκυβερνητικές παρατάξεις που χρόνια ταλανίζουν τον κλάδο και τις συνειδήσεις μας.
  • να προωθούν τις αποφάσεις του κλάδου και να ελέγχονται από αυτόν.
  • νια εναλλαγή των αιρετών – ανακλητότητα – περιορισμό της εκπροσώπησης θητείας στα Υ.Σ.
  • να μη νομιμοποιείται κανένα αντιεκπαιδευτικό μέτρο, να καταργηθεί στην πράξη το απόρρητο και να δημοσιοποιούνται τα πάντα και για τη στάση όλων των μελών του ΠΥΣΔΕ, πάντοτε.
  • να απέχουν από κάθε διαδικασία αξιολόγησης. Να σταματάμε με τις ΕΛΜΕ κάθε τέτοια διαδικασία.
  • να μη γίνεται ο αιρετός γρανάζι στον αυταρχικό μηχανισμό της διοίκησης και άλλοθι για τη συγκάλυψη της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας.
Για το ΠΥΣΔΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης:

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση-Συνεργαζόμενοι

Για το AΠΥΣΔΕ Κ. Μακεδονίας

Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Αλληλεγγύη-Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση- Συνεργαζόμενοι
  • Ανασυγκροτούμε τα σωματεία μας, παρεμβαίνουμε στα Υ.Σ. με μαχητικό εκπαιδευτικό κίνημα.
  • Για αιρετούς αγωνιστές και όχι των διοικήσεων και των κυβερνήσεων υποστηριχτές.
  • Όλες οι αρμοδιότητες της λειτουργίας των σχολείων στους συλλόγους διδασκόντων.
Υποψήφιοι για το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης
  1. Αλεξίου Δέσποινα 1ο ΓΕΛ Μενεμένης
  2. Αλεξίου Μαρία Διαπ. ΓΕΛ Ευόσμου
  3. Αμασιάδης Θόδωρος 1ο ΕΠΑΛ Ευόσμου
  4. Αναστασίου Χρύσα ΓΕΛ Κορώνειας
  5. Αντωνιάδου Βασιλική 2ο Γυμνάσιο Χαλκηδόνας
  6. Αποστολάτου Ανδρομάχη 2ο ΕΠΑΛ Σταυρ/πολης
  7. Βαβούρης Χρήστος ΕΠΑΛ Λαγκαδά
  8. Βακουφτσής Κώστας 1ο ΓΕΛ Συκεών
  9. Γαζάκης Αντώνιος 3ο Γυμνάσιο Εχεδώρου
  10. Γαρδίκης Ανδρέας ΓΕΛ Ρεντίνας
  11. Γιαννιώτη Ελένη 1ο Γυμνάσιο Αμπ/κήπων
  12. Γιαννοπούλου Ιωάννα 2ο Γυμνάσιο Κουφαλίων
  13. Γκατζώνης Θωμάς 1ο ΕΠΑΛ Αμπ/ήπων
  14. Δανιήλ Ιωάννης 2ο ΓΕΛ Νεάπολης
  15. Ζαγανίδης Χρήστος 2ο Γυμνάσιο Ω/κάστρου
  16. Θεοδωρίδου Ευδοξία 1ο Γ/σιο Συκεών
  17. Ιακωβάκη Ευαγγελία 1ο Γ/σιο Συκεών
  18. Καπέτης Δημήτριος 3ο ΓΕΛ Πολίχνης
  19. Καραγιάννη Χριστίνα 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου
  20. Καφετζή Παναγιώτα Γ/σιο Καλλιθέας
  21. Κίτσιου Μαρία 2ο Γυμνάσιο Αμπ/κήπων
  22. Κοροξενού Δανάη 1ο ΕΠΑΛ Κουφαλίων
  23. Κοσόγλου Κώστας Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου
  24. Κουμμάτη Κατερίνα 2ο ΕΠΑΛ Ευόσμου
  25. Κωτούλας Αναστάσιος 3ο ΓΕΛ Αμπ/κήπων
  26. Λαθήρα Ιωάννα 2ο Γυμνάσιο Συκεών
  27. Λαθήρας Ιωάννης 1ο Γυμνάσιο Συκεών
  28. Λοϊζίδης Λοΐζος 1ο Γυμνάσιο Σταυρ/πολης
  29. Μαλαμίδης Μάλαμας 1ο ΓΕΛ Ω/κάστρου
  30. Μαούρη Ελένη 1ο ΕΠΑΛ Αμπ/ήπων
  31. Μάσιου Ελένη Λύκειο Ασσήρου
  32. Μητελούδης Πανταζής 1ο ΓΕΛ Συκεών 
  33. Μήτσος Παναγιώτης Εσπερινό ΕΠΑΛ Σταυρ/πολης 
  34. Μόσχου Ελένη ΓΕΛ Αξιού 
  35. Μπάντσος Νίκος 1ο ΕΠΑΛ Αμπ/κήπων 
  36. Μπέντση Ελευθερία 1ο Γυμνάσιο Συκεών 
  37. Μπιτζένης Δημήτρης 1ο ΕΠΑΛ Ευόσμου 
  38. Μπρατάνη Κυράνα 3ο Γυμνάσιο Ευόσμου 
  39. Οργιανέλλης Άγγελος 4ο ΓΕΛ Σταυρ/πολης 
  40. Οτζάκη Ζωγραφιά 4ο Γυμνάσιο Εχεδώρου 
  41. Ούτσιου Μαρία 2ο Γυμνάσιο Νεάπολης 
  42. Πάντσιος Άγγελος ΕΠΑΛ Πολίχνη 
  43. Παπαλιάς Κυριάκος 2ο Γυμνάσιο Εχεδώρου 
  44. Παππάς Ιωάννης Διάθεση ΠΥΣΔΕ 
  45. Πεγκλίδου Μαρία 3ο ΓΕΛ Σταυρ/πολης 
  46. Πεντεδέκα Αλίκη 2ο ΓΕΛ Κορδελιού 
  47. Πετρής Μιχάλης Γυμνάσιο Καλλιθέας 
  48. Πουλής Κώστας 2ο Γυμνάσιο Αμπ/κήπων 
  49. Προεστοπούλου Αρετή 2ο Γυμνάσιο Εχεδώρου 
  50. Σαμανίδης Νικόλαος Εσπερινό ΕΠΑΛ Ευόσμου 
  51. Σαραϊδάρη Πόπη 2ο Γυμνάσιο Ευόσμου 
  52. Σέρβου Ελένη 2ο Γυμνάσιο Κορδελιού 
  53. Σιμόπουλος Αλέξανδρος 2ο Γυμνάσιο Σταυρ/πολης 
  54. Σπαΐας Άγγελος 3ο ΓΕΛ Σταυρ/πολης 
  55. Σπανός Γιώργος 1ο ΕΠΑΛ Αμπ/κήπων 
  56. Σπυρίδης Αθανάσιος 4ο Γυμνάσιο Πολίχνης 
  57. Σταϊκίδης Χρήστος 2ο ΓΕΛ Νεάπολης 
  58. Στεφανίδου Σοφία 6ο Γυμνάσιο Σταυρ/πολης 
  59. Σωπιάδου Ειρήνη ΕΠΑΛ Λαγκαδά 
  60.  Ταχματζίδου Νόπη 2ο ΓΕΛ Ω/κάστρου 
  61.  Τερζή Ειρήνη 2ο ΕΠΑΛ Σταυρ/πολης 
  62. Τόκανος Φίλιππος ΓΕΛ Χαλάστρας 
  63. Τονοζλής Γεώργιος ΕΠΑΛ Κουφαλίων
στηρίζουμε-ψηφίζουμε

Για το ΠΥΣΔΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης:
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση-Συνεργαζόμενοι

Για το AΠΥΣΔΕ Κ. Μακεδονίας
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις-Αλληλεγγύη
Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση -Συνεργαζόμενοι