Πανελλαδική μέρα δράσης για την υγεία και την αξιοπρέπεια του λαού, Σαβ. 22/1, 12μ, άγαλμα Βενιζέλου

10.5.22

Ζ" ΣΕΠΕ Θεσ/νίκης: Αποφάσεις Γεν. Συνέλευσης για την «ελληνική PISA» και δράσεις για την ακύρωση // 3ωρη Στάση Εργασίας του Ζ’ Σ.Ε.Π.Ε., Τετάρτη 18 Μάη // Δήλωση-πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων

 

    Αμπελόκηποι, 8/5/2022

    Αρ. πρωτ. :20

    

    ΠΡΟΣ: - Τα μέλη του Συλλόγου

        (στα σχολεία τους)

 

    ΚΟΙΝ.:-Δ.Ο.E.

     

ΘΕΜΑ: Αποφάσεις Γεν. Συνέλευσης για τον «ελληνικό διαγωνισμό PISA»– Δράσεις για την ακύρωσή του – 3ωρη Στάση Εργασίας του Ζ' Σ.Ε.Π.Ε. την Τετάρτη 18 Μάη

Συνάδελφοι/ισσες,

Η Γεν. Συνέλευση του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης στις 5 Μάη (εξ αναβολής από 2 Μάη) με καταστατική απαρτία συζήτησε διεξοδικά για τις στοχεύσεις και τα αποτελέσματα της πολιτικής επιβολής των "εξετάσεων τύπου PISA" και της σχέσης τους με την αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση, ιδιωτικοποίηση και διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης καθώς και τις δράσεις μας για την ακύρωσή τους στα πέντε (5!!!) σχολεία της περιοχής του Συλλόγου μας αλλά και πανελλαδικά, μέσα από την συμμετοχή μας στην απεργία/στάση εργασίας των εκπαιδευτικών και την ενεργοποίηση των γονιών για τη μη συμμετοχή των παιδιών τους σ' αυτές:

α) Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων των 5 σχολείων και κατάρτιση δήλωσης αντίθεσης των εκπαιδευτικών στη θέσπιση και διενέργεια των εξετάσεων (επισυνάπτεται)

β) Κοινές συσκέψεις γονέων και εκπαιδευτικών κάθε σχολείου για το κοινό μέτωπο υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου, μέσω και της μη συμμετοχής των μαθητ(ρι)ών στις εξετάσεις

γ) Προκήρυξη 3ωρης στάσης εργασίας στις 18 Μάη για όλους τους εκπαιδευτικούς του Συλλόγου στις ώρες διενέργειας του διαγωνισμού PISA. Ταυτόχρονα καλούμε το Δ.Σ. της ΔΟΕ να προκηρύξει τώρα 24ωρη απεργία για όλους/ες τους/τις εκπαιδευτικούς στις 18 Μάη (ή στη χειρότερη περίπτωση στάσης εργασίας που συμπληρωματικά με του Συλλόγου, μετατρέπεται σε απεργία)

δ) Ενεργοποιούμε το ταμείο του Συλλόγου για την κάλυψη μέρους της οικονομικής απώλειας των απεργούντων εκπαιδευτικών που έχουν ανάγκη και το αιτηθούν

ε) Οργανώνουμε μαζί με άλλα εκπαιδευτικά σωματεία της πόλης και τις συλλογικότητες των γονέων συγκέντρωση στις διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης. τη Δευτέρα 16 Μάη, στη 1.30μ.μ.

στ) Οργανώνουμε συγκεντρώσεις εκπαιδευτικών και γονέων έξω από τα 5 σχολεία την μέρα και ώρα διεξαγωγής των εξετάσεων, με στόχο την πλήρη απονομιμοποίηση και ακύρωσή τους

ζ) Αναρτούμε πανό ενάντια στις εξετάσεις PISA έξω από τα 5 σχολεία, διανέμουμε σε όλους/ες τους/τις μαθητ(ρι)ες την επιστολή προς τους γονείς

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΓΟΝΕΙΣ-ΜΑΘΗΤ(ΡΙ)ΕΣ 

ΑΚΥΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ PISA,
ΠΡΟΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΔΩΡΕΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

 

 

Για το Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσ/νίκης

 

          Η   Πρόεδρος                                                   Ο  Γενικός Γραμματέας

                                                       

Δέσποινα   Σαββίδου   Χρήστος Αναστασιάδης     

 

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ  …… ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ ……………

για τις «εξετάσεις τύπου PISA»

 

Οι εκπαιδευτικοί, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. του ………. Δημοτ. Σχολείου ………………………………. δηλώνουμε την αντίθεσή μας στον ορισμό του σχολείου μας ως ένα από τα σχολεία "πιλοτικής" εφαρμογής των «Εθνικών Εξετάσεων Διαγνωστικού Χαρακτήρα» και μάλιστα χωρίς την προηγούμενη ενημέρωση και συμφωνία της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Δηλώνουμε ότι διαφωνούμε απόλυτα με τη θέσπιση αυτών των "εξετάσεων τύπου PISA" και άλλων παρόμοιων εξεταστικών και αξιολογικών διαδικασιών. Οι συγκεκριμένες εξετάσεις πανελλαδικού χαρακτήρα που επιβάλλονται σε παιδιά δημοτικού, ιδιαίτερα μετά την δίχρονη περιπέτεια της τηλε-"εκπαίδευσης" και τα μαθησιακά ελλείμματα που αυτή επέφερε, αποτελούν μία αιτία πρόσθετης ψυχοσυναισθηματικής πίεσης και άγχους γι αυτά, ενώ μια πιθανή αποτυχία  των παιδιών επιδρά αποθαρρυντικά και εσωτερικεύεται ως προσωπική ανικανότητα.

Ως παιδαγωγοί και ως εκπαιδευτικοί που υπηρετούμε τη Δημόσια Εκπαίδευση και τη μόρφωση όλων των παιδιών του λαού, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να "νεκρώσει" η γνώση, η κριτική σκέψη και κάθε ζωντανή λειτουργία του δημόσιου σχολείου και να μετατραπεί σε τυποποιημένη μετρήσιμη δεξιότητα, με βάση τους δείκτες της οικονομίας και τις ανάγκες της αγοράς. Γνωρίζοντας από τη διεθνή εμπειρία ότι οι τυποποιημένες εξετάσεις οδηγούν στον σχολικό αποκλεισμό, ιδιαίτερα των μαθητ(ρι)ών από τα πιο αδύναμα κοινωνικο-οικονομικά στρώματα, δεν μπορούμε να επιτρέψουμε την πραγματοποίηση ενός ολέθριου για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας πειράματος ανταγωνισμού, κατηγοριοποίησης και ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου.

……………………………..  …../5/2022

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.