Πανελλαδική μέρα δράσης για την υγεία και την αξιοπρέπεια του λαού, Σαβ. 22/1, 12μ, άγαλμα Βενιζέλου

24.9.22

Γ' ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Δηλώσεις απεργίας-αποχής α) από μέντορες-συντονιστές β) αξιολόγηση σχολείου-ομάδες δράσης- Απεργούμε-απέχουμε από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης (Μέντορες, συντονιστές σχολείων) - Εξώδικό για απεργία-αποχή από μέντορες, συντονιστές

Δήλωση 

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του δηλώνουμε δια της παρούσας, ότι συμμετέχουμε στην προκηρυχθείσα εκ μέρους της        Γ΄ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης απεργία – αποχή. Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχουμε: 

(α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση. 

(β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ' αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων - Μεντόρων(όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση. 

Σημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που εκπροσωπεί η Γ ΕΛΜΕ-Θεσσαλονίκης από συγκεκριμένες ενέργειες προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου.  

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 

                                                          

ΔΗΛΩΣΗ 

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης , με την υπ΄αριθμόν 2139 γ΄έκθεση επιδόσεως, από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται  με την άσκηση των καθηκόντων μας που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού  και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης  και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις της υπ' αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας  και Θρησκευμάτων και κάθε άλλης κανονιστικής πράξεως που εκδόθηκε ή θα εκδοθεί κατ' εφαρμογή και κατ' εξουσιοδότηση των άρθρων 33, 34, 35 και 36 ν.4692/2020 και των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021 

Οι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ  

 

 

                                                                                                      

                              

 

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ 

ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ 

 

Της πρωτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη επί της οδού Προξένου Κορομηλά αριθμός 51 ((Τηλ/Fax: 2310-229389,6978300483 email: gelmeth3@gmail.com και εκπροσωπείται νόμιμα. 

 

ΠΡΟΣ 

 

  1. Την Υπουργό Παιδείας και θρησκευμάτων, που κατοικοεδρεύει στο Μαρούσι Αττικής, επί της οδού Ανδρέα Παπανδρέου αριθ. 37.  
  2. Την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Κολοκοτρώνη, αριθμός 22, όπως εκπροσωπείται νόμιμα. 
  3. Την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης, που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, επί της οδού Σαπφούς αριθμός 44, όπως εκπροσωπείται νόμιμα. 

     

     

    ****** 

    Η Γενική μας Συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στις 21/9/2022 συζήτησε και  ανέλυσε τις ρυθμίσεις των υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ' αρ. 102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικών Αποφάσεων της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. 

    Με την απόφασή της Γενικής μας Συνέλευσης  εκφράζουμε την έντονη δυσαρέσκεια, αγανάκτηση και αντίθεση της συνδικαλιστικής μας οργάνωσης και του συνόλου των εκπαιδευτικών – μελών μας, με το περιεχόμενο της υπ' αριθ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ' αρ. 102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης». 

     

    Η Γενική μας Συνέλευση κατέληξε στην απόφαση, ότι: 

    πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και συνολικά της Κυβέρνησης δεν είναι η ποιοτική αναβάθμιση των σχολείων, που έχει ως αφήγημα προς την κοινωνία, αλλά η εντατικοποίηση της γραφειοκρατίας, η υποβάθμιση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων και η ενίσχυση των μονοπρόσωπων οργάνων, όπως του διευθυντή του σχολείου κλπ, η εμπέδωση κλίματος φόβου, η διαμόρφωση ενός μοντέλου διοικητικής και αξιολογικής κατηγοριοποίησης των εκπαιδευτικών (διαμόρφωση ενός ενδοσχολικού δικτύου καθοδήγησης, ελέγχου και εποπτείας, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της ενδοσχολικής επιμόρφωσης εκτός διδακτικού ωραρίου, την αυθαίρετη διοικητική παρέμβαση στο παιδαγωγικό έργο των εκπαιδευτικών) που πολύ απέχουν από την υπηρέτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών, την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου, την διασφάλιση των εργασιακών κεκτημένων των εκπαιδευτικών και την δημιουργία του κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος στα πλαίσια του συλλόγου διδασκόντων.   

Η Γενική Συνέλευση αποφάσισε να ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: 

(α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ. 3 της υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση και στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση. 

(β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ. 3 της υπ' αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την ανάθεση στη συνέχεια άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση. 

Οι ανωτέρω διαπιστώσεις της Γενικής Συνέλευσης της Γ ΕΛΜΕ – Θεσσαλονίκης αποτελούν τους λόγους, στους οποίους θεμελιώνεται η απεργία - αποχή, ενώ, αντίστοιχα, αιτήματα της εν λόγω απεργίας - αποχής αποτελούν η μη εφαρμογή των υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ' αρ. 102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικών Αποφάσεων της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως περιγράφεται ανωτέρω. 

Σημειώνεται, ότι η ως άνω αποχή των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκπροσωπούμε, από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ. Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. 

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ 

Σας γνωστοποιούμε ότι ζητάμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας για την ποιοτική λειτουργία του σχολείου η οποία υπονομεύεται από τις υπουργικές αποφάσεις για «Ενδοσχολικούς Συντονιστές» και «Παιδαγωγικούς Συμβούλους – Μέντορες» στις σχολικές μονάδες. Τα αιτήματα αυτά έχουμε απευθύνει αλλεπάλληλες φορές προς τη Διεύθυνση και το Υπουργείο Παιδείας, χωρίς να έχουν γίνει αποδεκτά. Ζητάμε την παύση κάθε διαδικασίας που σχετίζεται με την εφαρμογή των υπ' αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ' αρ. 102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικών Αποφάσεων της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων. Μετά την  επίδοση του παρόντος κηρύσσεται απεργία - αποχή όλων των εκπαιδευτικών που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης και καλύπτονται συνδικαλιστικά από την Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, από κάθε ενέργεια, που συνδέεται με την εφαρμογή των ως άνω διαδικασιών.   

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σε όσους αυτή απευθύνεται, προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρη την παρούσα στην έκθεση επιδόσεώς του. 

 

Θεσσαλονίκη 21 Σεπτεμβρίου 2022 

Εκπροσωπώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης και το Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ  

 

 

 

 

                                                                                                      

                              

 

 

 


Από: Γιώργος Κρεασίδης
Στάλθηκε: Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2022 11:00 πμ
Προς: taqu957mepi@post.wordpress.com <taqu957mepi@post.wordpress.com>
Κοιν.: paremvasi.pksdim@blogger.com <paremvasi.pksdim@blogger.com>; paremvasi.parth@blogger.com <paremvasi.parth@blogger.com>; paremvasi.antek@blogger.com <paremvasi.antek@blogger.com>; paremvasi.tkth@blogger.com <paremvasi.tkth@blogger.com>
Θέμα: Γ' ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης: Απεργούμε-απέχουμε από όλες τις διαδικασίες αξιολόγησης (Μέντορες, συντονιστές σχολείων)
 

Γ΄ΕΛΜΕ  ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ                                                                                       Θεσσαλονίκη 21/9/2022  

Πρ. Κορομηλά 51 τηλ. 6978300483                                   

e-mail: gelmeth3@gmail.com 

http://3elmethess.blogspot.gr/  

fb  : Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης 

 

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ – ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (ΜΕΝΤΟΡΕΣ, ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ, ΣΧΟΛΕΙΩΝ) 

Δε συμμετέχουμε στις νέες ιεραρχικές αξιολογικές δομές προώθησης της ατομικής αξιολόγησης μέσα στα σχολεία (μέντορες/συντονιστές κ.λπ.) 

-Δεν ξεχωρίζουμε τους συναδέλφους μας σε ανώτερους και κατώτερους,  σε μέντορες και «εκπαιδευόμενους» 

-Δεν αποδεχόμαστε την απλήρωτη εργασία και την έμμεση αύξηση ωραρίου 

 

ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ! 

 

Αυτό το χρονικό διάστημα το υπουργείο επιδιώκει να προχωρήσει την ατομική αξιολόγηση με τη δημιουργία νέων δομών. Πίσω από μεγάλα λόγια για καινοτομίες, ανάπτυξη μαθητών και εκπαιδευτικών, σχολείο συνεργατική κυψέλη, συντονιστές και μέντορες που μαζί με τους συμβούλους και τους διευθυντές "θα εμπνέουν και θα ενθαρρύνουν" και άλλα πολλά, προσπαθούν να κρύψουν την πιο σκληρή επίθεση που δέχεται το δημόσιο σχολείο, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί.  

Οι τρεις «καινοτόμοι θεσμοί» (Μέντορες, Σύμβουλοι, Εκπαιδευτικοί Όμιλοι) εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, κατηγοριοποιούν τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς, δίνουν υπερεξουσίες στους διευθυντές, επιδιώκουν τη δημιουργία μιας νέας ιεραρχικής δομής, ίδια με αυτή των  επιχειρήσεων Διαμορφώνεται μια πυραμίδα ιεραρχίας (Δ/ντής, Μέντορες, Συντονιστές, Υπεύθυνοι Ομίλων,  Επόπτης Διεύθυνσης, Περιφερειακός Επόπτης, Συμβούλιο Εποπτών, Διευθυντής Β/θμιας, Περιφερειακός Δ/ντής, Γ.Γ Υπουργείου). Θα ελέγχει τα πάντα και τους πάντες και θα προωθεί την απαρέγκλιτη εφαρμογή της κυβερνητικής πολιτικής, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση.  

Οι Εκπαιδευτικοί Όμιλοι που καμία σχέση δεν έχουν με τις δραστηριότητες που από κοινού αναπτύσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί, σπάνε τα ενιαία αναλυτικά προγράμματα, προωθούν μέσα στα σχολεία τη μετάδοση δεξιοτήτων και όχι στέρεων επιστημονικών γνώσεων, αποτελούν στοιχείο για την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων που σε συνδυασμό με την αυτονομία της σχολικής μονάδας οδηγούν στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση της δημόσιας εκπαίδευσης. 

Η αξιολόγηση πέρσι δεν ανατράπηκε, όμως δέχτηκε ισχυρό πλήγμα. Τον μεγαλειώδη αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση δεν μπορεί κανείς να τον αγνοήσει, αποτελεί παράδειγμα αγώνα με μαζική απεργία και μαζικά συλλαλητήρια που μπορεί να ενώσει για να νικηθεί η αντιλαϊκή και αντιεκπαιδευτική πολιτική. Χρειάζεται και τώρα να πιάσουμε το νήμα από την περσινή χρονιά και να προχωρήσουμε. Τα 22 σωματεία που κήρυξαν Απεργία-Αποχή πέρυσι δείχνουν το δρόμο. Η δικαίωση των διευθυντών που εναρμονίστηκαν με την απόφαση των σωματείων τους και δεν τους επιβλήθηκε καμία ποινή από τα Υ.Σ., αποτελεί κόλαφο στους πρωτεργάτες της τρομοκρατίας που εξαπολύθηκε. 

Με όπλο την απεργία αποχή να σταματήσουμε την αξιολόγηση 

1) Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων, κανένας συνάδελφος να μη δεχθούν την υλοποίηση μέτρων ατομικής αξιολόγησης (μέντορες, συντονιστές). 

Ÿ  Η Γενική Συνέλευση της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ  αποφασίζει την στην  κήρυξη Απεργίας - Αποχής από τις διαδικασίες ορισμού και υλοποίησης του ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022 για μέντορες – ενδοσχολικούς συντονιστές και την  καταθέση εξώδικο στις ΔΔΕ Β/θμιας Εκπ/σης  Θεσσαλονίκης και το Υπουργείο Παιδείας .  

Με συλλογικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων και των συναδέλφων, να μην αναλάβει κανείς ρόλο μέντορα και συντονιστή ειδικοτήτων και τάξεων.  

Ÿ  Υπογράφουμε τη νέα δήλωση της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θ για συμμετοχή σε απεργία αποχή από κάθε άσκηση καθηκόντων και ρόλους μέντορα και συντονιστή. 

Ÿ Οι Διευθυντές των σχολείων να υπογράψουν τη δήλωση της απεργίας αποχής και να μην αναθέσουν σε κανένα συνάδελφο ρόλο μέντορα και συντονιστή. 

Ÿ Οι εκπαιδευτικοί όμιλοι και ο ηλεκτρονικός φάκελος αφορούν προαιρετικές διαδικασίες στις οποίες καλούμε τους συναδέλφους να μη συμμετέχουν. Δεν θα φακελωθούμε μόνοι μας κυνηγώντας  προσόντα δια βίου. 

2) Καμία σχολική μονάδα, κανένας σύλλογος διδασκόντων να μην προχωρήσει στον προγραμματισμό και στη συγκρότηση ομάδων δράσης.  

Ÿ Με συλλογικές αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων να σταματήσουμε την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας που προωθούν μέσω των ομάδων δράσης. Η Απεργία Αποχή από την αξιολόγηση της μονάδας – συλλογικό προγραμματισμό που προκήρυξε πέρσι  η Γ΄ΕΛΜΕ-Θ με απόφαση ΓΣ  βρίσκεται σε πλήρη ισχύ. Καλύπτουμε συνδικαλιστικά και νομικά τους συναδέλφους να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία. Υπογράφουμε την περσινή δήλωση της Γ΄ ΕΛΜΕ συμμετοχής στην απεργία αποχή για να μη συμμετέχουμε στις ομάδες δράσης.  

Ÿ Συγκεντρώνουμε την πλειοψηφία του συλλόγου για να μη γίνει καμία συνεδρίαση μέχρι 10 Οκτωβρίου.
Ÿ Η απεργία αποχή που προκηρύξαμε 22 ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ πέρσι είναι σε ισχύ, καλύπτει όλους τους συναδέλφους να συμμετέχουν χωρίς συνέπειες, όπως αποδείχθηκε πέρσι που κανείς συνάδελφος που συμμετείχε στην απεργία αποχή δεν είχε καμία συνέπεια.  

Ÿ Καλούμε και τις υπόλοιπες ΕΛΜΕ να προκηρύξουν απεργία αποχή από όλες τις μορφές αξιολόγησης και την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.  

Ÿ Καλούμε την ΟΛΜΕ να προχωρήσει άμεσα στην κήρυξη ενιαία απεργίας – αποχής από την αξιολόγηση (ν.4823/21 και ν.4692/2020 και τις εγκυκλίους εφαρμογή τους) και τις εγκυκλίους εφαρμογής της για τους μέντορες –συντονιστές (ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022), καθώς και για την αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (ΦΕΚ Β΄ 4189 υπ' αριθ. 108906/ΓΔ4/10.9.2021). 

  • Απαντάμε στην εφ' όλης της ύλης αντιεκπαιδευτική και αντεργατική επίθεση με τις αποφάσεις της ΓΣ και διεκδικήσεις που λύνουν προβλήματα στο δημόσιο σχολείο και καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών. Με μορφές πάλης  ανυποχώρητου αγώνα διαρκείας και ΓΣ που θα καθορίζουν κάθε φορά την εξέλιξη του αγώνα. Προτείνουμε να οργανωθεί το πρώτο απεργιακό -24ωρη κλαδική απεργία με το σύνολο των εκπαιδευτικών αιτημάτων- την Παρασκευή 14/10. 

      

    Η ΟΛΜΕ να προκηρύξει τώρα ΓΣ των ΕΛΜΕ και ΓΣ προέδρων. Οι ΕΛΜΕ να απαιτήσουν και να καταθέσουν αίτημα η ΟΛΜΕ να προκηρύξει ΓΣ των ΕΛΜΕ στη βάση του άρθρου 7 του καταστατικού και η ΟΛΜΕ είναι υποχρεωμένη να καλέσει ΓΣ αν ζητηθεί από το 1/10 των ΕΛΜΕ. Ως Γ΄ΕΛΜΕ-Θ καταθέτουμε αίτημα στην ΟΛΜΕ για σύγκληση ΓΣ και ΓΣ προέδρων το Σάββατο 1/10. 

    Την αγωνιστική πορεία που προτείνουμε να βαδίσει άμεσα ο κλάδος, να την υλοποιήσουν οι ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ κεντρικά και τοπικά μέσα από συντονισμό των σωματείων μας. Προτείνουμε να πραγματοποιηθεί Προτείνουμε να πραγματοποιηθεί άμεσα πανελλαδική σύσκεψη συντονισμού μετά από συνεννόηση μεταξύ των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.  

    Η ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ Γ΄ΕΛΜΕ-Θ  (21-9-2022)