ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
Α' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
- Σωματεία όργανα πάλης και όχι κομματικής καταγραφής!
- Για μια ΕΛΜΕ αγωνιστική, πόλος συσπείρωσης και αλληλεγγύης για όλους!
- Τη νίκη θα δώσουν οι ανυποχώρητοι αγώνες κι η αλλαγή των συσχετισμών!
Συνάδελφοι
–ισσες
Οι αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις ΕΕ,
ΔΝΤ, ΟΟΣΑ που υιοθετήθηκαν από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ είχαν ως
αποτέλεσμα ανεργία, μισθούς και συντάξεις
πείνας, ΕΝΦΙΑ, χαράτσια και
συνεχή μείωση του αφορολόγητου ορίου, απλήρωτη και ελαστική εργασία,
μετανάστευση για τους νέους, ιδιωτικοποιήσεις και ξεπούλημα του δημόσιου
πλούτου, πλειστηριασμούς κατοικίας-λαϊκής περιουσίας, χρέη, παιδεία και
υγεία για λίγους. Αιματηρά πλεονάσματα για να ξεπληρώνουν το χρέος και
να βαφτίζουν κοινωνική πολιτική τα μερίσματα στα πιο φτωχά στρώματα. Σε αυτή
την κατεύθυνση συναινούν και οι επίδοξοι διάδοχοι ΝΔ – ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ.
Το δημόσιο σχολείο στην κλίνη του
Προκρούστη
Τα
σχολεία για άλλη μια χρονιά ξεκίνησαν με πολλά προβλήματα παρά την προσπάθεια
του υπουργείου να παρουσιάσει το αντίθετο. Οι 18.500 αναπληρωτές που βρέθηκαν
στα σχολεία τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη δείχνουν περισσότερο την ανάγκη μαζικών μόνιμων διορισμών ΤΩΡΑ, παρά
την «κανονικότητα» που θέλει το υπουργείο να προβάλει. Οι μνημονιακές πολιτικές
δίνουν την χαριστική βολή σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που έτσι κι αλλιώς
νοσούσε: μηδενικοί διορισμοί, υποχρηματοδότηση των σχολείων, πολυπληθή τμήματα,
εκπαιδευτικοί να μετακινούνται σε 3-5 σχολεία, κλείσιμο ολιγομελών τμημάτων, συνεχείς
αλλαγές στις αναθέσεις και στο αναλυτικό πρόγραμμα είτε για την «εξοικονόμηση»
είτε για τη δημιουργία «πλεοναζόντων» εκπαιδευτικών με στόχο την
μετακίνηση-κινητικότητα κλπ. Όλα τα παραπάνω δημιουργούν συνθήκες παραβίασης
των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών και των δικών μας εργασιακών. Με τα νέα αντιεκπαιδευτικά
μέτρα:
·
μετατρέπεται το Λύκειο σε φροντιστήριο και εξεταστικό κέντρο, ενώ πολλοί μαθητές «θα
οδηγηθούν» έτσι στην άτυπη εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη μαθητεία.
·
προβλέπεται προσοντολόγιο και διορισμοί με τακτική «διαίρει και βασίλευε» για
τους αναπληρωτές και υπονόμευση του αγώνα για μαζικούς διορισμούς.
·
η κουλτούρα
της αξιολόγησης γίνεται στρατηγικός στόχος. Η διαδικασία αποτίμησης του
εκπαιδευτικού έργου που προβλέπεται από το ν.4547/18 καμία σχέση δεν έχει με
εσωτερικές και ανατροφοδοτικές συλλογικές
παιδαγωγικές λειτουργίες. Αντίθετα, οδηγεί στην κατηγοριοποίηση και τον
ανταγωνισμό των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.
Παλιός και νέος κυβερνητικός
συνδικαλισμός αδρανοποιούν τα σωματεία μας
Η σημερινή
πλειοψηφία των 7 (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ) στο Δ.Σ της ΟΛΜΕ έχει ευθυγραμμιστεί με την
κυβερνητική πολιτική και αρνείται οποιαδήποτε κριτική στα μνημονιακά κόμματα
και στην κυβέρνηση. Παραμένει αδρανής και επιδιώκει μόνο συναντήσεις στο
υπουργείο «κεκλεισμένων των θυρών». Ευθύνες έχει και το ΠΑΜΕ που εξαντλεί όλη
την αγωνιστικότητά του σε 24ωρες απεργίες μόνο μαζί με ΑΔΕΔΥ-ΓΣΕΕ αποβλέποντας
στην κομματική ενίσχυση. Με ευθύνη παλιού (ΔΑΚΕ-ΠΕΚ) και νέου (ΣΥΝΕΚ)
κυβερνητικού συνδικαλισμού αλλά και του ΠΑΜΕ προωθείται γραμμή αναμονής
και αδράνειας που οδηγεί τους αγώνες του
κινήματος στην ήττα.
Οι
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις με δύο εκπροσώπους στο ΔΣ της ΟΛΜΕ υπερασπίζονται το
δημόσιο σχολείο και προσπαθούν με επιμονή να δώσουν έναν αγωνιστικό
προσανατολισμό στην ομοσπονδία.
Διεκδικούμε και παλεύουμε για:
·
Ενιαίο
Δημόσιο και Δωρεάν 12χρονο σχολείο των όλων και των ίσων με 2χρονη προσχολική
αγωγή
·
Μαζικούς
και μόνιμους διορισμούς ΤΩΡΑ
·
Παιδαγωγική
ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο
·
Ουσιαστική
και διαρκή επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών
·
Κατάργηση
όλου του πλαισίου αξιολόγησης-αυτοαξιολόγησης
·
Αξιοπρεπή
διαβίωση με αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις. Κανείς εκπαιδευτικός με
καθαρό μισθό κάτω από 1.000 ευρώ. Επαναφορά του 13ου -14ου μισθού.
Η δύναμή μας βρίσκεται
στη συλλογικότητα,
στην αλληλεγγύη, στους αγώνες
Η επιστροφή στις Γενικές Συνελεύσεις, η οργάνωση
επιτροπών αγώνα, η ενίσχυση και μαζικοποίηση των αυθεντικών διαδικασιών βάσης,
ο Συντονισμός των ΕΛΜΕ, η κοινή δράση των αγωνιστικών δυνάμεων είναι η απάντηση
στην αγωνιστική απραξία που έχει επιβληθεί στην ΟΛΜΕ και στην ΕΛΜΕ από τις δυνάμεις του κυβερνητικού και
κομματικού συνδικαλισμού.
Η
παιδεία χρειάζεται ριζικές αλλαγές!
Να πιάσουμε ξανά το νήμα των αγώνων , γιατί τίποτα
δε μας χαρίστηκε, όλα τα κατακτήσαμε. Διεκδικούμε το πλαίσιο αιτημάτων, των
πολιτικών στοχεύσεων του 16ου και 17ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ
που απαντάνε στην επίθεση που δεχόμαστε.
Η ΕΛΜΕ, το σωματείο μας
Αγωνιστική Παρέμβαση, η παράταξή μας
Η επιδίωξή
μας για μια ανεξάρτητη φυσιογνωμία, αγωνιστικότητα της ΕΛΜΕ και η
επιμονή στην υπεράσπιση του δίκιου
των συναδέλφων και των θέσεων του κλάδου αποτελούν τη βάση για να
αναζωογονήσουμε το εκπαιδευτικό κίνημα, να προωθήσουμε αρχές που πρέπει να
καθορίζουν το ρόλο ενός προοδευτικού καθηγητή στο σχολείο, στη ζωή και στην
κοινωνία. Να αλλάξουμε ριζικά τους συσχετισμούς στην ΕΛΜΕ, ώστε να
υπερασπίζεται τα συμφέροντα του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού με
αυτοτέλεια στη δράση της από την εκάστοτε κεντρική εξουσία, το κράτος και τα
κόμματα.
Η Αγωνιστική Παρέμβαση αποτελεί κομμάτι του πανελλαδικού
δικτύου των Παρεμβάσεων – Συσπειρώσεων - Κινήσεων, του ανυπότακτου ρεύματος της
αριστεράς. Δεν καθοδηγείται
από κανένα πολιτικό φορέα. Τα μέλη και το δυναμικό που τη στηρίζει ανήκουν σε
όλο το φάσμα της Αριστεράς και σε ανένταχτους συναδέλφους. Αυτό αποτελεί πηγή
δύναμης, γιατί λειτουργεί με διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας. Συνεχίζουμε να
αντλούμε αυτοπεποίθηση από τους μεγάλους αγώνες τους κλάδου με τελευταίο τον δίχρονο αγώνα κατά της
διαθεσιμότητας – κινητικότητας – απόλυσης για να υπερασπίσουμε την αξιοπρέπεια και τα εργασιακά μας δικαιώματα, να
ανοίξουμε δρόμους για το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας.
Με τη συμμετοχή συναδέλφων από την ευρύτερη Αριστερά
που δίνει τη μάχη για μια άλλη πορεία του εκπαιδευτικού κινήματος,
διαμορφώνουμε το ψηφοδέλτιο Αγωνιστική Παρέμβαση-Συνεργαζόμενοι.
Για
ένα σωματείο μαζικό, αγωνιστικό, οργανωμένο στη βάση!
Οι
ανυποχώρητοι αγώνες είναι μονόδρομος για το μέλλον του σχολείου και τη ζωή μας!
Ψηφίζουμε
- στηρίζουμε
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ
1. Αβραμίδου Ντόνια,
ΓΕΛ Κουφαλίων
2. Αντωνιάδου Βασιλική, 2ο Γυμνάσιο
Χαλκηδόνας (Άδενδρο)
3. Κλοκίδου Γεωργία, 6ο
Εσπερινό ΕΠΑΛ
4. Κουτρουμπάκης Κώστας, 1ο Εσπερινό Λύκειο
Θεσσαλονίκης
5. Κρασοπούλου Αλέκα, 2ο ΣΔΕ
(Τμ. Εκτός Έδρας)
6. Λεγάκης Μιχάλης, ΓΕΛ Αγ. Αθανασίου
7. Μόσχου Ελένη, ΓΕΛ Αξιού
8. Περιστεροπούλου
Μαρία, ΓΕΛ
Αγ. Αθανασίου
9. Τονοζλής Γεώργιος, ΕΠΑΛ
Κουφαλίων
10. Τσιντίκη Γωγώ, 8ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης
11. Φωτσιτζή Ιωάννα, 6ο
Εσπερινό ΕΠΑΛ