ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
Δ΄ ΕΛΜΕΘ
- Για μια ΕΛΜΕ αγωνιστικό σωματείο και όχι όργανο κομματικής καταγραφής
- Δεν υποχωρούμε! Δεν συναινούμε! Αγωνιζόμαστε!
- Υπερασπίζουμε το δημόσιο σχολείο και την εργασία μας
- Παλεύουμε ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης
- Αλλάζουμε ριζικά το τοπίο στην ΕΛΜΕ και δυναμώνουμε την αγωνιστική της πορεία!
2021: χρονιά εφαρμογής αντιεκπαιδευτικών μέτρων
Η κυβέρνηση αξιοποιώντας την πανδημία νομοθέτησε το σύνολο σχεδόν των μέτρων του αντιεκπαιδευτικού προγράμματος της Ν.Δ. για την εκπαίδευση (Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων, ισοτιμία πτυχίων ιδιωτικών κολλεγίων και ΑΕΙ, εξοστρακισμός μαθημάτων από το Λύκειο, υποβάθμιση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Δίχρονες Επαγγελματικές Σχολές κατάρτισης, αποθέωση μαθημάτων δεξιοτήτων από το Νηπιαγωγείο, θέσπιση πανελλαδικών εξετάσεων στην Γ΄ Γυμνασίου και στην Στ΄ Δημοτικού κ.α.). Η εφαρμογή τους αλλάζει δραματικά τα χαρακτηριστικά της δημόσιας παιδείας, με μεγαλύτερη πρόσδεσή της στις ανάγκες της αγοράς.
Νόθα ΠΥΣΔΕ καταπατούν εργασιακά δικαιώματα
Υπουργείο και Κεραμέως, υπουργός του αυταρχισμού και της βίας, προωθούν αντιεκπαιδευτικά μέτρα μέσα στην πανδημία. Ενώ το 90 % του κλάδου δεν συμμετείχε στις εκλογές – παρωδία στις 7/11 του 2020, συγκρότησε νόθα ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ με δοτά μέλη από Ν.Δ. και ΔΑΚΕ. Έργα και μέρες των νόθων ΠΥΣΔΕ είναι η συνεχής καταπάτηση δικαιωμάτων με αδιαφανείς και εν κρυπτώ τοποθετήσεις, ιδιαίτερα στους αναπληρωτές.
Η υπoχρηματοδότηση στην εκπαίδευση συνεχίζεται
Χιλιάδες είναι οι χαμένες ώρες διδασκαλίας γιατί οι διορισμοί δεν επαρκούν και οι προσλήψεις αναπληρωτών δεν καλύπτουν τα κενά
Το μοντέλο του συνδικαλισμού της συναλλαγής και αναμονής δεν πάει άλλο. Οι αγώνες στα χέρια εκπαιδευτικών και ΕΛΜΕ
Η συνδικαλιστική ηγεσία, είτε λόγω ανοιχτής συνδιαλλαγής με την κυβέρνηση είτε λόγω της πλήρους υποταγής στις κομματικές «γραμμές» της αναμονής και της φθοράς, είναι ανίκανη να εμπνεύσει διαθέσεις αγώνα και αντίστασης στον κλάδο.
Η αξιολόγηση δεν ανατράπηκε, δέχτηκε όμως ένα ισχυρό πλήγμα
Στην πραγματικότητα είναι ένας άταφος νεκρός στη συνείδηση της μεγάλης πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών. Οι στοχεύσεις της αξιολόγησης που θέλουν να μας επιβάλλουν είναι η κατηγοριοποίηση των σχολείων κι η χειραγώγηση των εκπαιδευτικών. Η κυβέρνηση αισθάνθηκε πολύ κοντά την ανάσα της νίκης των αγώνων μας. Δυστυχώς ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ και ΠΕΚ επιδιώκουν το κλείσιμο της απεργίας – αποχής (ΓΣ προέδρων στις 16/10 και 27/11, προκατασκευασμένη γνωμοδότηση νομικής συμβούλου της ΟΛΜΕ), παίζοντας το παιχνίδι της κυβέρνησης. Το τελευταίο χρονικό διάστημα, μαζί τους συντάχτηκε και η ΑΣΕ/ΠΑΜΕ που με κωλυσιεργία και απίθανες δικαιολογίες έκανε τελικά πίσω υπονομεύοντας τον αγώνα μας. Η απεργία - αποχή είναι ένα ισχυρό όπλο που μας στηρίζει και μας δίνει διέξοδο. Ο αγώνας συνεχίζεται με προκήρυξη νέας απεργίας - αποχής από ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Δ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 |
ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΡΜΗΣ |
2 |
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
3 |
ΑΡΙΔΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
4 |
ΓΑΡΔΙΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
ΓΕΛ ΡΕΝΤΙΝΑΣ |
5 |
ΓΚΙΝΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ |
28ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
6 |
ΔΗΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΠΑΝΟΣ |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥΜΠΑΣ |
7 |
ΘΕΟΛΟΓΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ |
1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ |
8 |
ΚΑΝΤΑΡΤΖΗΣ ΦΩΤΗΣ |
30ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
9 |
ΚΕΡΑΣΑΡΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ |
10 |
ΚΥΡΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΛ ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ |
11 |
ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ |
12 |
ΛΕΦΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ |
27ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
13 |
ΜΑΝΔΡΑΛΗ ΜΑΡΙΑ |
27ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
14 |
ΜΑΡΚΑΚΗ ΕΦΗ |
20ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
15 |
ΠΑΡΟΥΣΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ |
ΓΕΛ ΚΑΛΙΝΔΟΙΩΝ |
16 |
ΠΑΤΚΟΥ ΕΥΗ |
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ |
17 |
ΠΕΡΙΣΤΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
18 |
ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ |
19 |
ΣΠΥΡΟΥ ΔΑΜΙΑΝΟΣ |
2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ |
20 |
ΤΣΟΥΚΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ |
1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ |
21 |
ΦΑΣΛΑ ΠΗΓΗ |
3ο Γ/ΣΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ |
ΓΙΑ ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ: ΔΑΝΗ ΑΝΝΑ, ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |