ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Α’ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
https://paremvasithess.wordpress.com/ - agonistiki.paremvasi231@gmail.com
ΑΓΩΝΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
ΚΑΜΙΑ ΑΝΟΧΗ- ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ
Πέμπτη 3/3, 1 μ.μ., Άγαλμα Βενιζέλου
όλοι στην πανεκπαιδευτική συγκέντρωση ΑΔΕΔΥ-ΟΛΜΕ-ΔΟΕ-ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ (στάση εργασίας 12-2μμ)
Οι εκπαιδευτικοί, όπως και ολόκληρος ο λαός, βρισκόμαστε αντιμέτωποι/ες με την ακραία αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης και την εγκληματική διαχείριση της πανδημίας.
1. Το κύμα ανατιμήσεων στην ενέργεια (ηλεκτρισμός, φυσικό αέριο), αλλά και σε βασικά προϊόντα και κοινωνικά αγαθά λεηλατούν το πενιχρό λαϊκό εισόδημα, τα οποία μαζί με την ανεργία, τους καθηλωμένους μισθούς πείνας, την ελαστική εργασία, βυθίζουν όλους/όλες σε καθεστώς ακόμα μεγαλύτερης φτώχειας. Η κυβέρνηση της ΝΔ με την πολιτική της στηρίζει ασύδοτα την κερδοφορία του κεφαλαίου σε βάρος του λαού κι από την άλλη, μοιράζει ψίχουλα που δεν φτάνουν να καλύψουν ούτε τα στοιχειώδη, ενώ σε όλα η απάντηση είναι μόνο καταστολή, αυταρχισμός και αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις.
2. Την ίδια ώρα με την εγκληματική πολιτική της στη διαχείριση της πανδημίας, την διάλυση των κοινωνικών δομών και του συστήματος υγείας, η κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει το λαό να συνηθίσει ως «κανονικότητα» τους εκατό – και πλέον – νεκρούς κάθε ημέρα. Οι εκατόμβες των νεκρών κατατάσσουν τη χώρα σε μια από τις χειρότερες θέσεις παγκοσμίως, όπως υποχρεώνονται άλλωστε να ομολογήσουν δημόσια και τα στελέχη της κυβέρνησης. Αφήνει δε εκτός ΕΣΥ το υγειονομικό προσωπικό που εδώ και έξι μήνες είναι σε αναστολή.
3. Παράλληλα, η κυβέρνηση και η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζουν το σφυροκόπημα της Δημόσιας Εκπαίδευσης, με το ΥΠΑΙΘ να έχει ως μοναδική προτεραιότητα να προχωρήσει την αντιδραστική μετάλλαξη του Δημόσιου Σχολείου. Ένα σχολείο πλήρως υποταγμένο στις ανάγκες της αγοράς, ένα σχολείο επιχείρηση, φτηνό, ευέλικτο, αυταρχικό, των δεξιοτήτων, της κατακερματισμένης γνώσης και πληροφορίας, με τεράστια κενά εκπαιδευτικών και προκλητικές προσλήψεις 3μηνιτών, με συγχωνεύσεις-κλείσιμο τμημάτων και απ’ ευθείας παρέμβαση στο περιεχόμενο της διδασκαλίας με σκοταδιστικά προγράμματα και νέα αντιδραστικά αναλυτικά προγράμματα, με εμπαιγμό των εκπαιδευτικών με εξευτελιστικά voucher.
4. Προωθούν την αξιολόγηση και τα αντιδραστικά σχέδια για την «αυτονομία» της σχολικής μονάδας. Προετοιμάζουν την εφαρμογή της «Τράπεζας Θεμάτων», των εξετάσεων τύπου «PISA». Μεθοδεύουν τη νέα μεγάλη σφαγή δεκάδων χιλιάδων υποψηφίων μέσω της ΕΒΕ. Η αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης αλλάζει ριζικά προς το χειρότερο το DNA του Δημόσιου Σχολείου, πολλαπλασιάζει και εντείνει τους ταξικούς φραγμούς.
5. Η εφαρμογή του ν. Χατζηδάκη προωθεί τη βαθύτερη εκμετάλλευση της εργασίας με τη διευθέτηση του χρόνου εργασίας σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, απλήρωτες υπερωρίες, επέκταση της ελαστικής εργασίας και απολύσεις, συμβασιούχους, 3μηνες συμβάσεις κλπ, αλλά και χτύπημα της απεργίας και συνδικαλιστικών δικαιωμάτων. Το εργατικό κίνημα πρέπει να προχωρήσει στον ευρύτερο δυνατό συντονισμό σε όλα τα επίπεδα με στόχο την ανατροπή του ν. Χατζηδάκη.
6. Σε μια απονενοημένη προσπάθεια να ξεμπερδεύει με τους χιλιάδες συμμετέχοντες στην Απεργία Αποχή, το Υπουργείο προχώρησε σε μια πρωτοφανή πράξη αυταρχισμού, απολυταρχίας και δεσποτισμού, παράνομη πράξη ποινικοποίησης του απεργιακού δικαιώματος. Αφού οι απειλές και οι εκβιασμοί δεν έπιασαν μέχρι τώρα, προχώρησε ένα βήμα παρακάτω. Έγγραφα -αποφάσεις στέλνονται απευθείας προς τους συναδέλφους-ισσες διευθυντ(ρι)ες-προϊσταμένες-ους που συμμετέχουν στην Απεργία-Αποχή και δεν ανάρτησαν αξιολόγηση στις πλατφόρμες του ΙΕΠ, εκπαιδευτικούς που έμπρακτα δηλώνουν την αντίστασή τους στα σχέδια της κυβέρνησης. Η χουντικού τύπου ποινικοποποίηση της απεργίας δε θα περάσει! Η απεργία δεν τιμωρείται! Νικά!
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση αναδεικνύεται η ανάγκη τα σωματεία, οι ομοσπονδίες, όλοι οι κοινωνικοί φορείς να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Η αναγκαιότητα του κοινού αγώνα και της κοινής δράσης είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Δεν αρκούν οι αποσπασματικές ενέργειες, πολύ περισσότερο οι κινήσεις διαμαρτυρίας, αλλά απαιτείται αποφασιστικός αγώνας διαρκείας, με αιτήματα που καλύπτουν τις ανάγκες. Η συγκυρία απαιτεί δυναμικό απεργιακό αγώνα των εκπαιδευτικών, των εργαζόμενων και όλου του λαού.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΑΠΕΡΓΙΑ ΑΠΟΧΗ
Τα πρωτοβάθμια σωματεία που έχουν κηρύξει απεργία/αποχή διευρύνονται φτάνοντας πλέον τα 22. Στις νέες συνεδριάσεις των συλλόγων που πρέπει να συγκαλέσουν οι διευθυντές, όπως ορίζει η υπουργική απόφαση για την αξιολόγηση, θα δώσουμε τη μάχη να δηλώσουν οι συνάδελφοι απεργία αποχή. Επιδιώκουμε να διευρύνουμε το ρεύμα της καθολικής άρνησης οποιασδήποτε συμμετοχής στις διαδικασίες αξιολόγησης για να κηρύξουν και πάλι Απεργία Αποχή οι Ομοσπονδίες.
ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ PISA!
Οργανώνουμε καμπάνια πολύπλευρης ενημέρωσης κι αντίστασης. Δεν επιτρέπουμε να γίνουν οι μαθητές μας και τα σχολεία μας πειραματόζωα ενός ολέθριου πειράματος διάλυσης, κατηγοριοποίησης, ανταγωνισμού και ιδιωτικοποίησης του δημόσιου σχολείου. Να βγει κοινή ανακοίνωση(συνυπογράφουμε ανακοίνωση ΣΕΠΕ Αριστοτέλης) και αφίσα των σωματείων για το διαγωνισμό PISA με στόχο την ακύρωσή του. Ζητάμε από τους Σ.Δ. να συνεδριάσουν και να απορρίψουν τη συμμετοχή του σχολείου τους. Η ΟΛΜΕ να κηρύξει Α-Α. Να δοθεί απάντηση με απεργιακό αγώνα. Να γίνει κάλεσμα προς τους γονείς και μαθητές να μην αποδεχτούν τη συμμετοχή τους.
ΑΙΤΗΜΑΤΑ – ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ
Ø Καμιά κύρωση καμιά ποινή σε όσες/ους αγωνίζονται ενάντια στην αξιολόγηση και τη διάλυση του δημόσιου σχολείου!
Ø Μέτρα προστασίας για ασφαλή λειτουργία των σχολείων (15 μαθητές/τμήμα, μαζικά τέστ για όλους, επάρκεια καθαριστριών/στών).
Ø ΟΧΙ στην αξιολόγηση Σχολείων και Εκπαιδευτικών! Απεργία – αποχή με κήρυξη από όλες τις ΕΛΜΕ.
Ø Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά σε όλες τις δομές εκπαίδευσης. Όχι στις υποχρεωτικές υπερωρίες.
Ø Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί. Μονιμοποίηση αναπληρωτών με βάση πτυχίο και προϋπηρεσία. Κατάργηση του προσοντολόγιου. Πλήρη δικαιώματα στους αναπληρωτές. Όχι στις τρίμηνες συμβάσεις.
Ø Όχι στο Νέο Λύκειο της αγοράς και των εξεταστικών φραγμών. Όχι στην υποβαθμισμένη τεχνική εκπαίδευση της μαθητείας και της φτηνής κατάρτισης. Όχι στις δίχρονες Επαγγελματικές Σχολές.
Ø Όχι στα νέα εξεταστικά πλέγματα (τράπεζα θεμάτων, Ε.Β.Ε., εξετάσεις PISA διεθνής και ελληνική σε Στ΄ δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου) και τους νέους φραγμούς στη μόρφωση.
Ø Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Κανείς κάτω από 1.200 ευρώ καθαρά. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Να αποδοθεί το «κλεμμένο» ΜΚ για το 2015-2017.
Ø Να αναχαιτιστεί και να ανατραπεί η αντιλαϊκή πολιτική της ακρίβειας και της φτωχοποίησης των εργαζομένων.
Ø Πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια, ίση με τον καταληκτικό μισθό. Όχι στην επαιτεία του καθεστώτος του «έναντι» στους συνταξιούχους - πλήρη σύνταξη όταν ξεκινάει η συνταξιοδότηση.
Ø Όλα τα παιδιά στο σχολείο μέχρι τα 18, χωρίς αποκλεισμούς, ανεξάρτητα από χρώμα, θρήσκευμα, φύλο, εθνικότητα! Όλα τα προσφυγόπουλα στα σχολεία.
ØΚαθιέρωση ενιαίου 12χρονου σχολείου και δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης που θα χωράει όλη τη γνώση, όλα τα παιδιά, όλους τους εκπαιδευτικούς.
ØΌχι στην κατάργηση των συλλόγων διδασκόντων και των δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών στα σχολεία.
Ø Να καταργηθεί το αντεργατικό έκτρωμα «Χατζηδάκη»! Κάτω τα χέρια από τα σωματεία!