Ένα και δυο: τη μοίρα μας δεν θα την πει κανένας
Ένα και δυο: τη μοίρα του ήλιου θα την πούμ' εμείς.
Οδυσσέας Ελύτης, Ήλιος ο Πρώτος
Στο ίδιο έργο θεατές...
Οι φετινές εκλογές για τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ, πραγματοποιούνται μέσα στο
καθεστώς της βάρβαρης και ακραίας μνημονιακής αντιλαϊκής πολιτικής. Η
κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ αδύναμη απέναντι στις αντιλαϊκές επιλογές των
Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Κεντρικής Τράπεζας και Δ.Ν.Τ., ευθυγραμμίστηκε με
το «εγχώριο» μνημονιακό μπλοκ (ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – Ποτάμι) και διακηρύσσει ως
έξοδο από τα μνημόνια την …είσοδο στο 4ο μνημόνιο.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συντηρεί και επαυξάνει όλη την προηγούμενη πολιτική της φοροληστείας, του ΕΝΦΙΑ της βαθιάς φτώχειας, της ανέχειας και της ανεργίας, της διάλυσης όλων των πυλώνων του Κοινωνικού Κράτους (Υγεία – Παιδεία – Πρόνοια – Κοινωνική Ασφάλιση). Καταδικάζει εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους στο περιθώριο και την ανέχεια, πετσοκόβοντας κάθε μήνα τις συντάξεις τους, καταργώντας το ΕΚΑΣ, μετατρέποντας τις συντάξεις σε φιλοδωρήματα. Προωθεί το ξεπούλημα όλης της Δημόσιας Περιουσίας σε ντόπια και ξένα αρπακτικά.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ συντηρεί και επαυξάνει όλη την προηγούμενη πολιτική της φοροληστείας, του ΕΝΦΙΑ της βαθιάς φτώχειας, της ανέχειας και της ανεργίας, της διάλυσης όλων των πυλώνων του Κοινωνικού Κράτους (Υγεία – Παιδεία – Πρόνοια – Κοινωνική Ασφάλιση). Καταδικάζει εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους στο περιθώριο και την ανέχεια, πετσοκόβοντας κάθε μήνα τις συντάξεις τους, καταργώντας το ΕΚΑΣ, μετατρέποντας τις συντάξεις σε φιλοδωρήματα. Προωθεί το ξεπούλημα όλης της Δημόσιας Περιουσίας σε ντόπια και ξένα αρπακτικά.
Παιδεία ονείρων ή ομήρων;
Οι περικοπές ωρών στο Γυμνάσιο και τομέων στα ΕΠΑΛ, η κατάργηση της μείωσης ωραρίου στους υπεύθυνους εργαστηρίων και σχολικών προγραμμάτων, οι νέες αναθέσεις μαθημάτων κ.τ.λ. δεν έχουν ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της παιδείας, αλλά τη δημιουργία ενός φτηνού σχολείου, που δεν θα παρέχει μόρφωση και παιδεία, αλλά κατάρτιση και δεξιότητες και θα παράγει ευέλικτους εργαζόμενους που θα αρκούνται στους μισθούς πείνας και δεν θα διεκδικούν. Χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές δεν ξαναπροσλήφθηκαν με την εφαρμογή των παραπάνω αντιεκπαιδευτικών πολιτικών.
Δάσκαλοι και καθηγητές με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα, γίνονται λάστιχο σε 3-4 και 5 σχολεία, αναλαμβάνοντας μεγάλο εύρος διαφορετικών αντικείμενων για να καλύψουν το ωράριό τους, ο καθείς να κάνει οτιδήποτε- οπουδήποτε, χωρίς εργασιακή ασφάλεια, υπό το καθεστώς της αξιολόγησης και των υποχρεωτικών μετακινήσεων. Και όσοι τελικά επιβιώσουν– κυριολεκτικά και μεταφορικά ,θα παίρνουν αντί για σύνταξη ένα φιλοδώρημα.
Χρέος μας είναι να υπερασπιστούμε τη μόρφωση των μαθητών μας, τη δουλειά και την αξιοπρέπεια μας. Δεν έχουμε “παρεισφρήσει” στην εκπαίδευση, όπως αποφαίνεται ο κ. Λιάκος στο πόρισμά του, ούτε είμαστε «παρκαρισμένοι», «τεμπέληδες» και «συντεχνία». Εμείς κρατάμε όρθιο το δημόσιο σχολείο με το φιλότιμο και τις προσπάθειές μας.
Οι περικοπές ωρών στο Γυμνάσιο και τομέων στα ΕΠΑΛ, η κατάργηση της μείωσης ωραρίου στους υπεύθυνους εργαστηρίων και σχολικών προγραμμάτων, οι νέες αναθέσεις μαθημάτων κ.τ.λ. δεν έχουν ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της παιδείας, αλλά τη δημιουργία ενός φτηνού σχολείου, που δεν θα παρέχει μόρφωση και παιδεία, αλλά κατάρτιση και δεξιότητες και θα παράγει ευέλικτους εργαζόμενους που θα αρκούνται στους μισθούς πείνας και δεν θα διεκδικούν. Χιλιάδες συνάδελφοι αναπληρωτές δεν ξαναπροσλήφθηκαν με την εφαρμογή των παραπάνω αντιεκπαιδευτικών πολιτικών.
Δάσκαλοι και καθηγητές με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα, γίνονται λάστιχο σε 3-4 και 5 σχολεία, αναλαμβάνοντας μεγάλο εύρος διαφορετικών αντικείμενων για να καλύψουν το ωράριό τους, ο καθείς να κάνει οτιδήποτε- οπουδήποτε, χωρίς εργασιακή ασφάλεια, υπό το καθεστώς της αξιολόγησης και των υποχρεωτικών μετακινήσεων. Και όσοι τελικά επιβιώσουν– κυριολεκτικά και μεταφορικά ,θα παίρνουν αντί για σύνταξη ένα φιλοδώρημα.
Χρέος μας είναι να υπερασπιστούμε τη μόρφωση των μαθητών μας, τη δουλειά και την αξιοπρέπεια μας. Δεν έχουμε “παρεισφρήσει” στην εκπαίδευση, όπως αποφαίνεται ο κ. Λιάκος στο πόρισμά του, ούτε είμαστε «παρκαρισμένοι», «τεμπέληδες» και «συντεχνία». Εμείς κρατάμε όρθιο το δημόσιο σχολείο με το φιλότιμο και τις προσπάθειές μας.
Η αξιολόγηση προ των πυλών
«Μη φοβόμαστε τη λέξη αξιολόγηση» είπε ο νέος υπουργός μόλις ανέλαβε. Η (αυτο)αξιολόγηση σχολείων, εκπαιδευτικών είναι προ των πυλών. Η υλοποίηση του 3ουμνημονίου στην εκπαίδευση και των οδηγιών ΕΕ και ΟΟΣΑ προχωράει δίχως καθυστερήσεις. Πίσω από την «καλή» αξιολόγηση κρύβεται το ψαλίδισμα των εργασιακών κεκτημένων και η χειραγώγηση των εργαζομένων, καθώς θα καταστεί ένοχος ο εκπαιδευτικός και όχι η αντιεκπαιδευτική πολιτική. Δεν υφίσταται «καλή αξιολόγηση».
«Μη φοβόμαστε τη λέξη αξιολόγηση» είπε ο νέος υπουργός μόλις ανέλαβε. Η (αυτο)αξιολόγηση σχολείων, εκπαιδευτικών είναι προ των πυλών. Η υλοποίηση του 3ουμνημονίου στην εκπαίδευση και των οδηγιών ΕΕ και ΟΟΣΑ προχωράει δίχως καθυστερήσεις. Πίσω από την «καλή» αξιολόγηση κρύβεται το ψαλίδισμα των εργασιακών κεκτημένων και η χειραγώγηση των εργαζομένων, καθώς θα καταστεί ένοχος ο εκπαιδευτικός και όχι η αντιεκπαιδευτική πολιτική. Δεν υφίσταται «καλή αξιολόγηση».
Η Εκπαιδευτική μας πρόταση
Η ελπίδα και η δύναμη βρίσκεται στη συλλογικότητα, στην αλληλεγγύη, στους αγώνες
Η επιστροφή στις Γενικές Συνελεύσεις, η οργάνωση επιτροπών αγώνα, ο Συντονισμός των ΕΛΜΕ, η κοινή δράση των αγωνιστικών δυνάμεων είναι η απάντηση στην αγωνιστική απραξία που έχει επιβληθεί στην ΟΛΜΕ από τις δυνάμεις του κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού.
Η παιδεία χρειάζεται ριζικές αλλαγές!
Διεκδικούμε το, εγκαταλειμμένο από την ΟΛΜΕ, πλαίσιο αιτημάτων του 16ουκαι 17ουΣυνεδρίου:
Η ελπίδα και η δύναμη βρίσκεται στη συλλογικότητα, στην αλληλεγγύη, στους αγώνες
Η επιστροφή στις Γενικές Συνελεύσεις, η οργάνωση επιτροπών αγώνα, ο Συντονισμός των ΕΛΜΕ, η κοινή δράση των αγωνιστικών δυνάμεων είναι η απάντηση στην αγωνιστική απραξία που έχει επιβληθεί στην ΟΛΜΕ από τις δυνάμεις του κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού.
Η παιδεία χρειάζεται ριζικές αλλαγές!
Διεκδικούμε το, εγκαταλειμμένο από την ΟΛΜΕ, πλαίσιο αιτημάτων του 16ουκαι 17ουΣυνεδρίου:
- Αγωνιζόμαστε και ονειρευόμαστε ένα άλλο σχολείο, το ενιαίο 12χρονο σχολείο
- Όχι στη νέα αξιολόγηση – όχι στην κινητικότητα – όχι στις μετακινήσεις εκπαιδευτικών
- Μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών
- Μαζικές προσλήψεις, τώρα, αναπληρωτών για να καλυφτούν όλα τα κενά, να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα ειδικής αγωγής, η πρόσθετη και ενισχυτική διδασκαλία
- Κατάργηση των αντιεκπιδευτικών νόμων που υποβαθμίζουν την τεχνική εκπαίδευση, όχι στην μαθητεία, ουσιαστική λειτουργία του 4ου έτους αποκλειστικά ως ειδίκευσης
- Όχι στα πορίσματα Λιάκου – Γαβρόγλου, βαθύτατα ταξικών επιλογών
- Αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Πλήρης σύνταξη στα 30 χρόνια
- Γνήσιες κλαδικές και Συλλογικές Συμβάσεις εργασίας εφ’ όλης της ύλης
- Επαναφορά ωραρίου. 25 μαθητές/τμήμα, 20/ομάδες προσανατολισμού, 10/εργαστήρια
- Όχι στους πλειστηριασμούς και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου
- Ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης, κεφαλαίου, ΕΕ, ΔΝΤ και όλων των μνημονίων
- Διαγραφή του ληστρικού – τοκογλυφικού χρέους, εθνικοποίηση τραπεζών, έξοδο από ευρώ, ΕΕ και ΝΑΤΟ
- Μάχη ενάντια στο φασισμό, το ρατσισμό, τον πόλεμο, τον ιμπεριαλισμό
- ΝΑΙ στα δημόσια κοινωνικά αγαθά: παιδεία-υγεία-ασφάλιση-ρεύμα και νερό.
- Ουσιαστική ένταξη των προσφυγόπουλων στην εκπαίδευση.
Στις
εκλογές διεκδικούμε την ψήφο των συναδέλφων, για να εκφράσουμε και να
προωθήσουμε με ενισχυμένη συμμετοχή την αγωνιστική πρόταση για τα
προβλήματα της εκπαίδευσης, για μια νικηφόρα διέξοδο από την κοινωνική
καταστροφή
ΟΧΙ στο ρεαλισμό της υποταγής! Να πάρουμε τη ζωή στα χέρια μας!
Το σωματείο μας – η ΕΛΜΕ στα χέρια των εκπαιδευτικών Τη νίκη φέρνουν οι ανυποχώρητοι αγώνες
Στηρίζουμε – ψηφίζουμε
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚH ΠΑΡΕΜΒΑΣH ΠΙΕΡΙΑΣ
- ΓΙΟΥΒΑΝΤΣΙΟΥΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ
- ΓΚΟΛΤΣΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟ
- ΚΟΛΩΝΙΑΡΗ ΠΟΠΗ
- ΚΟΥΜΑΝΤΖΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ