Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄,Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης
Καμιά αναμονή
Καμία ανοχή στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές.
Παράσταση διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ στην Περιφερειακή Διεύθυνση την Πέμπτη 5/9, 2 μ.μ.
Ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις
( ολιγομελή, διορισμοί- αναπληρωτές, μείωση μαθητών στα τμήματα, υπηρεσιακές μεταβολές κ.ά.)
Διεκδικούμε:
- Κατάργηση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει ασφυκτικά και αντιπαιδαγωγικά όρια για την λειτουργία των τμημάτων.
- Να μην περικοπεί κανένα ολιγομελές τμήμα και να μείνουν ανοιχτά και το Σεπτέμβριο για να μπορούν να τα επιλέγουν οι μαθητές. Καμία μετακίνηση μαθητών – εκπαιδευτικών.
- Να εγκριθούν τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ, στα ΓΕΛ και τα Γυμνάσια.
- 20 μαθητές/τμήμα, 15/ομάδ.προσανατολισμού, 10/εργαστήρια.
- Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί .Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών.
- Υπερασπιζόμαστε το πτυχίο και την προϋπηρεσία-δεν παζαρεύονται.
- Όχι στο προσοντολόγιο και στο γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
- Να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων. Πρόσληψη σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων των αναπληρωτών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση. Να προσμετρηθεί και να υπολογιστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία για τις φετινές προσλήψεις
- Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και συμβασιούχων εκπαιδευτικών!
- Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες Γλώσσες. Να επανέλθει η παράλληλη διδασκαλία σε κάθε τμήμα.
- Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
- Να λειτουργήσει με το ξεκίνημα της χρονιάς η Πρόσθετη και η Ενισχυτική διδασκαλία και σε όλα τα σχολεία.
- Να στελεχωθούν όλα τα Τμήματα Ένταξης, οι Τάξεις Υποδοχής και οι ΔΥΕΠ!
- Ουσιαστική ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στην πρωινή ζώνη στα σχολεία με τη λειτουργία τμημάτων υποδοχής.
- Άμεσες λύσεις στα κτιριακά προβλήματα όλων των σχολείων.
- Υπηρεσιακές μεταβολές με διαφάνεια και αντικειμενικότητα – μόρια παντού – όλα στη δημοσιότητα.
- Άμεση πραγματοποίηση Β’ φάσης αποσπάσεων,
- Όχι στο Λύκειο των εξεταστικών φραγμών και τα ΕΠΑΛ της υποβαθμισμένης εκπαίδευσης. Κανένας μαθητής έξω από το Δημόσιο Σχολείο.
- Όχι στην αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία της.
ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!