Πανελλαδική μέρα δράσης για την υγεία και την αξιοπρέπεια του λαού, Σαβ. 22/1, 12μ, άγαλμα Βενιζέλου

19.9.19

Αυταρχισμός και τραμπουκισμοί εκπροσώπων της ΔΑΚΕ Β΄ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης

Αγωνιστική Παρέμβαση –Αλληλεγγύη –Συνεργαζόμενοι Β΄ ΕΛΜΕ-Θ

Αυταρχισμός και τραμπουκισμοί εκπροσώπων της ΔΑΚΕ Β΄ ΕΛΜΕ-Θ

   Καταγγέλλουμε τις αυθαιρεσίες και τους τραμπουκισμούς των εκπροσώπων της ΔΑΚΕ Β΄ ΕΛΜΕ–Θ σε βάρος της αιρετού εκπροσώπου στο ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης και της γραμματέως της Β΄ ΕΛΜΕ–Θ, εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο Αγωνιστική Παρέμβαση–Αλληλεγγύη– Συνεργαζόμενοι.
   Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης της 12/9/2019 ο αιρετός της ΔΑΚΕ και πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ-Θ με ακραία αντιδημοκρατική συμπεριφορά και επίδειξη παραταξιακού αυταρχισμού σε βάρος της αιρετού των Παρεμβάσεων επιδόθηκε σε πιέσεις, απειλές για δίωξη και βίαιες φραστικές επιθέσεις που οδήγησαν σε κατάρρευσή της και την άμεση παρέμβαση του ΕΚΑΒ. Είναι σαφές ότι η εκπρόσωπός μας στοχοποιήθηκε, γιατί αποδεικνύει έμπρακτα ότι ως αιρετός αγωνίζεται για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού με όρους διαφάνειας, ισοτιμίας για όλους και ενάντια στις ενδοπαραταξιακές συναλλαγές.
   Η απαράδεκτη συμπεριφορά του αιρετού της ΔΑΚΕ και προέδρου της Β΄ ΕΛΜΕ-Θ ακολούθησε μια σειρά γεγονότων που προηγήθηκαν. Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της Β΄  ΕΛΜΕ–Θ της 10/9/2019, όπου συμμετείχαν τα τρία μέλη της ΔΑΚΕ και οι δύο εκπρόσωποι του ψηφοδελτίου μας, συζητήθηκε το θέμα που προέκυψε με ακατάλληλες αίθουσες του 3ου ΓΕΛ Καλαμαριάς που συστεγάζεται με το 3ο Γ/Σ Καλαμαριάς. Η ΔΑΚΕ απέρριψε σχετική απόφαση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης και του Δήμου Καλαμαριάς για προσωρινή λύση του προβλήματος, ώστε οι μαθητές του Λυκείου να παραμείνουν στο σχολείο τους, ενώ πρότεινε να συνεχίσουν να λειτουργούν οι αίθουσες του Λυκείου που κρίθηκαν ακατάλληλες.

  Στην εν λόγω συνεδρίαση η γραμματέας του Δ.Σ. καταψήφισε αιτιολογημένα τη συγκεκριμένη πρόταση της ΔΑΚΕ που έγινε απόφαση του Δ.Σ. κατά πλειοψηφία. Η ΔΑΚΕ δεν επέτρεψε να ψηφίσει ο δεύτερος εκπρόσωπος της παράταξής μας στο Δ.Σ. που αντικατέστησε, μετά από έγγραφη παραίτηση, τον προηγούμενο εκπρόσωπό μας. Να σημειωθεί ότι αυθαίρετα, με ευθύνη των μελών της παράταξης της ΔΑΚΕ, αγνοήθηκε το αίτημα των εμπλεκόμενων σχολείων της περιοχής για μία από κοινού συνάντηση με την ΕΛΜΕ, αν και το πρόβλημα ήταν γνωστό πριν απ΄ το καλοκαίρι.
  Το πρωί της 12/9/2019 μέλη της ΔΑΚΕ επιδόθηκαν σε τραμπουκισμούς, απειλές και συκοφαντίες σε βάρος των εκπροσώπων των Παρεμβάσεων της Β΄ ΕΛΜΕ-Θ, στον χώρο των συστεγαζόμενων σχολείων, όπου παραβρέθηκαν για ενημέρωση των συναδέλφων. Ο αιρετός της ΔΑΚΕ και πρόεδρος της Β΄ ΕΛΜΕ-Θ επιχείρησε να παρεμποδίσει την υλοποίηση απόφασης σύμφωνα με την οποία οι αίθουσες των γραφείων των διδασκόντων των δύο συλλόγων θα μετατρέπονταν σε τάξεις που προορίζονταν να φιλοξενήσουν μαθητές του Λυκείου που, ελλείψει αιθουσών, παρέμεναν στον προαύλιο χώρο.
   Πρόκειται για αυθαίρετη και αυταρχική παρέμβαση στη λειτουργία της ΕΛΜΕ που έχει μετατραπεί σε παραταξιακό παραμάγαζο, σε συνέχεια μιας πρακτικής που την οδηγεί σε αφωνία, συναίνεση με την αντιεκπαιδευτική πολιτική, υπονόμευση των αγώνων και εκφυλιστικές διαδικασίες.
  Καταγγέλλουμε τις αντιδημοκρατικές ενέργειες των εκπροσώπων της ΔΑΚΕ στο Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ και στο ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Καλούμε όλες τις παρατάξεις να τις καταδικάσουν και τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ να μην επιτρέψουν τη διάλυση των σωματείων μας και να πάρουν απόφαση καταδίκης. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ οφείλει να υπερασπιστεί το δικαίωμα έκφρασης όλων των εκπροσώπων του κλάδου στις ΕΛΜΕ και στα ΠΥΣΔΕ και να καταδικάσει τις αντιδημοκρατικές ενέργειες της ΔΑΚΕ της Β΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
   Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης φέρει ευθύνη διαφύλαξης των δημοκρατικών διαδικασιών και της ανεμπόδιστης έκφρασης της  άποψης όλων των μελών του ΠΥΣΔΕ, καθώς και της προστασίας της σωματικής τους ακεραιότητας.
Ο αυταρχισμός και ο τραμπουκισμός της ΔΑΚΕ δε θα περάσουν
Υπερασπιζόμαστε τα σωματεία μας, τη δημοκρατική λειτουργία τους και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών