Πανελλαδική μέρα δράσης για την υγεία και την αξιοπρέπεια του λαού, Σαβ. 22/1, 12μ, άγαλμα Βενιζέλου

11.1.24

Ο.Λ.Μ.Ε.: Κανένα μέτρο για το άνοιγμα των σχολείων. Απροστάτευτη η εκπαιδευτική κοινότητα στην έξαρση covid και άλλων ιώσεων.

    Ο.Λ.Μ.Ε.                                                               

Ερμού & Κορνάρου 2

ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255

www.olme.gr

e-mail: olme@otenet.gr                                                           Αθήνα, 8/1/2024

                                                                                                Α.Π.: 2302

 

 

Κανένα μέτρο για το άνοιγμα των σχολείων. Απροστάτευτη η εκπαιδευτική κοινότητα στην έξαρση covid και άλλων ιώσεων.

 

Για μία ακόμα φορά το ΥΠΑΙΘΑ αρνείται να πάρει οποιοδήποτε ουσιαστικό μέτρο για να προστατεύσει μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς από την μεγάλη αύξηση κρουσμάτων covid που καταγράφεται το τελευταίο διάστημα.  Αντί μέτρων δημοσιεύονται «συστάσεις» προς εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες, που όμως είναι ανεφάρμοστες χωρίς την σχετική πρόνοια.

Η σύσταση να μην πηγαίνουν στα σχολεία όσοι/ες νοσούν δεν μπορεί να υλοποιηθεί αφού το ΥΠΑΙΘΑ δεν προβλέπει καμία ημέρα άδειας για νοσούντες εκπαιδευτικούς, ούτε καν για όσους/ες αποτελούν ευάλωτες ομάδες λόγω άλλων ασθενειών. Ομοίως, συστήνεται η απολύμανση με αντισηπτικά, την ώρα που δεν έχουν προμηθεύσει κανένα σχολείο σε όλη τη χώρα με αντισηπτικά, μάσκες και τεστ, ούτε φυσικά έχουν προβλέψει κάποιο σχετικό κονδύλι. Η κατάσταση με το ελλιπές προσωπικό καθαριότητας των σχολείων συνεχίζεται, με αποτέλεσμα οι εργαζόμενες/οι στην καθαριότητα σε καμία περίπτωση να μην επαρκούν για την αποτελεσματική απολύμανση των χώρων των σχολείων.

Η κυβέρνηση για μία ακόμα φορά αποδεικνύεται παντελώς αδιάφορη ως προς την προστασία την εκπαιδευτικής κοινότητα και δείχνει να θεωρεί εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες αναλώσιμους/ες. Μας συνιστά όμως να ανοίγουμε τα παράθυρα…

Απαιτούμε να ληφθούν άμεσα όλα τα απαραίτητα μέτρα για να ξεκινήσουν τα σχολεία με υγειονομική ασφάλεια!

Δεν είμαστε αναλώσιμοι/ες!